אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף הם יודעים שאני רוצה לשכוח ממנו
אבל הם חייבים להזמין אותו
אז מה ששהוא בא לבקר כאן וזה ולא נעים לא להזמין אותו
הם לא חושבים עלי
לא רוצה לראות אוותו
גם כן חברים 😊
מאמי פשוט אל תלכי למקום שהוא נמצא בו אם את חושבת שזה יעשה לך רע
תנסי להתרחק ממנו
מאמי
אם הוא עושה לך לא טוב
ואת מרגישה לידו לא נוח
פשוט אל תלכי
כמו שעינב אמרה
תתרחקי ממנו
תעשי לעצמך טוב
אל תתני לעצמך להתאכזב!
אוהבת
מירב מה אמרתי??
אל תלכי את לא חייבת להם כלום.
בעעע אם לא נוח לך אל תלכי וזהו אמרתי לך את כבר במסן.(אמרתי פעמיים עכשיו) 😯
אוהבת אותך יהיה טוב.
המפגר לא שוווה כלום.
QUOTE (einavush @ 01/07/2007) מאמי פשוט אל תלכי למקום שהוא נמצא בו אם את חושבת שזה יעשה לך רע
תנסי להתרחק ממנו
אוףףף עד שהוא עבר דירה וחשבתי שאני לא יראה אתו יותר
אני לא יודעת העיקר אני קבעתי הכל שנילך ועכשיו הוא בא
QUOTE (רגייי @ 01/07/2007) מאמי
אם הוא עושה לך לא טוב
ואת מרגישה לידו לא נוח
פשוט אל תלכי
כמו שעינב אמרה
תתרחקי ממנו
תעשי לעצמך טוב
אל תתני לעצמך להתאכזב!
אוהבת
אוףףףףףףףףף...אני לא רוצה לשכוח ממנו
אבל אני רוצה ללכת שיחננק
אני יראה עם אני ילך
אוהבת אותך מאמי
QUOTE (lipaz-sol @ 01/07/2007) מירב מה אמרתי??
אל תלכי את לא חייבת להם כלום.
בעעע אם לא נוח לך אל תלכי וזהו אמרתי לך את כבר במסן.(אמרתי פעמיים עכשיו) 😯
אוהבת אותך יהיה טוב.
המפגר לא שוווה כלום.
ליפיייייייי אבל אני רוצה ללכת חחח
אוףףף גם כן הוא תמיד הורס לי הכל שונאת אותו
אני לא ייודעת...
אוהבת אותך אישתי 😛
QUOTE (רגייי @ 01/07/2007) מאמי
אם הוא עושה לך לא טוב
ואת מרגישה לידו לא נוח
פשוט אל תלכי
כמו שעינב אמרה
תתרחקי ממנו
תעשי לעצמך טוב
אל תתני לעצמך להתאכזב!
אוהבת
רגינה צודקת מאמי ולגבי
החברים טבעי שהם יזמינו אותו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (סוופרמאמי @ 01/07/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 01/07/2007) מירב מה אמרתי??
אל תלכי את לא חייבת להם כלום.
בעעע אם לא נוח לך אל תלכי וזהו אמרתי לך את כבר במסן.(אמרתי פעמיים עכשיו) 😯
אוהבת אותך יהיה טוב.
המפגר לא שוווה כלום.
ליפיייייייי אבל אני רוצה ללכת חחח
אוףףף גם כן הוא תמיד הורס לי הכל שונאת אותו
אני לא ייודעת...
אוהבת אותך אישתי 😛
מאמי תחליטי את אם כן רוצה או לא רוצה.
יהיה טוב.
את לא חיייבת אבל ללכתת!!
אוהבת אותך מאוד. 😊
את יכולה ללכת אבל פשוט לא להתייחס אליו
ולהראות לו שאת כבר לא שמה עליו והכל סבבה גם בלעדיו... =)
הלכתי בסוף
בקושי דיברנו
וואי ממוזר כאילו אנחנו לא מכירים בכלל
רק לפני איזה שבועים ההינו כל הזמן רבים חח 😂