ליפייייייייייייי יפתי לא יקרה לה כלום
יהיה בסדר מאמי
את תראי
תעלי חיוך תישארי אופטמיית
מאמי נשבעת לך שאני עוד יסע אלייך עכשיו
תחחשבי חיובי לא יקרה כלום
הינה היא בסדר היא בבית אוהבת אותך מלא יפה שלי
מואההההההה ענקית
ותישארי אופטימית
ועכשיו חיוך
נשיקות וחיבוקים ממני אלייך
מאמי למה שיקרה משו למישו??
ליפזיייייייייייייייייייייייייי?!!?
ח-י-ו-ך
QUOTE (lipaz-sol @ 01/07/2007) QUOTE (einavush @ 01/07/2007) מאמי למה שיקרה משו למישו??
אני לא יודעת אני מרגישה רע אני חושבת שיקרה משהו לא טוב
ואני מפחדת 😢
מאמי בא לך לשתף?
למי יקרה משו? ומה יכול לקרות לה?
QUOTE (lipaz-sol @ 01/07/2007) QUOTE (רגייי @ 01/07/2007) ליפזיייייייייייייייייייייייייי?!!?
ח-י-ו-ך
רגייי?
העלית לי חיוך אבל רק לכמה שניות.
עצוב לי.
אוהבת אותך מאוד מאוד.
אני רוצה חיוך
ת-מ-י-ד
מאמי,אל תתני לשומדבר להרוס כלום
תיהי חזקה!!!
ככן,מבינה אותך
אבל לפני שאת יודעת מה באמת קורה
אל תיהי עצובה
שומדבר לא קרה!!!
תחייכי
ותקווי רק לדברים טובים
אוהבת אותך
מאמי אל תכניסי לעצמך סתם דברים לראש שהם אולי לא נכונים
תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים..
ואם את מרגישה רע.. אולי תתקשרי אליה לוודאות שהכל בסדר
ואולי ככה תהיי רגועה יותרר