אני מתה מכאבים בראש
זה ממממש כואב חזק.
ובנוסף גם הבטןן כואבת לי.
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
אוףףףףף נמאס לי מזה כבר מהכול. 😊
נמאס לי מהחופש.
חרא של חופש
נווו.... ליפזי
תעשי עם הכדור מה שהסברתי לך
לא מענין אותי כלום
עכשיו את הולכת קונה את הכדורים
ואז עושה כמו שאמרתי לך!..
ותריגישיי טוב!!!!!
אוהבת אותך
QUOTE (רגייי @ 01/07/2007) נווו.... ליפזי
תעשי עם הכדור מה שהסברתי לך
לא מענין אותי כלום
עכשיו את הולכת קונה את הכדורים
ואז עושה כמו שאמרתי לך!..
ותריגישיי טוב!!!!!
אוהבת אותך
אני יעשה אני יחפש עוד הפעםם עם יש את הכדורים אם לא אני ילך לקנות. 😉
תודה רגיי שלי.
אוהבת אותךךךךךךךךך מאוד מאוד .
מואה ענקית.
מאמי קחי אקמול ולכי לישוון
מחר תקומי כמו חדשה..
ולמה נמאס לך מהחופש?
הוא רק התחיל
אני בטוחה שיש לו רק לאן להשתפררר
ליפי תרגישי טוב
קחי כדור
ותנוחי קצת
אוהבת אותך אישתי
QUOTE (einavush @ 01/07/2007) מאמי קחי אקמול ולכי לישוון
מחר תקומי כמו חדשה..
ולמה נמאס לך מהחופש?
הוא רק התחיל
אני בטוחה שיש לו רק לאן להשתפררר
כן אני יקח אקמול וילך לנוח.
ונמאס לי מהחופשש בגגללל מישהי מעצבנת ועוד כמה דברים 😢
אבל הוא ישתפר ייהיה בסדר אני מקווה.
תודה מאמי .
QUOTE (סוופרמאמי @ 01/07/2007) ליפי תרגישי טוב
קחי כדור
ותנוחי קצת
אוהבת אותך אישתי
תודה מירב שלי.
אני יעשה מה שאמרת לי במסן.
תודה עוד הפעם. 😁
אוהבת אותך בלי סוף בעלי. 😁
יופי יישר כוח
אמרתי לך יש לך עסק עם רבה פולניה זה מסוכן חחח
ובקשר לכלבה עזבי היא לא שווה
QUOTE (lipaz-sol @ 01/07/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 01/07/2007) יופי יישר כוח
אמרתי לך יש לך עסק עם רבה פולניה זה מסוכן חחח
ובקשר לכלבה עזבי היא לא שווה
חחחחח כן מאוד מסוכן ואני נזהרת חח. 😛
והכלבה מעצבנת נמאס לי ממנה 😢
תני את הכתובת היא כבר לא תהיה מעצבנת
מאמי תרגישי טוב אוהבת אותך
QUOTE (hofit189 @ 01/07/2007) מאמי תרגישי טוב אוהבת אותך
תודה חופיתי שלי.
אוהבת אותך מאוד.
מאמי את תבריאי ותחלימי מהר
זה לא חרא של חופש
תראי את הטוב בין כל הרע
אוהבת אותך מאוד ותרגישי טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 01/07/2007) מאמי את תבריאי ותחלימי מהר
זה לא חרא של חופש
תראי את הטוב בין כל הרע
אוהבת אותך מאוד ותרגישי טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כןןןן..תודה מאמי שלי..
ואני רואה את הטוב יהיה בסדר.
אוהבת אותך הכי ביקום.
אחותי הגדולה.