מחר אני מתחילה לעבוד בקייטנה ואני צריכה עזרה איזה משחקי הכרות לעשות עם הקבוצה שלי..
מישהו יכול לתת לי רעיונות?
ממש חשוב ליי...תודה :]
קחי כדור וכל פעם תמסרי אותו למישהו אחר
וכל פעם שהכדור נמצא אצל מישהו
שיגיד ת'שם ובן כמה הוא או משהו כזה
משחק שהוא אוהב ....
בני כמה הם !?
אולי חבילה עוברת עם כל מיני שאלות היכרות?
כמו מה אוהבים לאכול...
מה אוהבים לשחק
מה אוהבים לראות בטלויזיה
מה הם רוצים שיהיה להם בקיטניה בחופש הזה
איזה עוד דברים הם מתכננים לעשות בחופש
כל מיני שאלות כאלה
גמני מצטרפת לבנות מאמי
שיהיה לך בהצלחה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קחי כדור.. תני להן תראי איך הן יהיו מרוצות
בד"כ ששמים קבוצת בנות באותה הקבוצה סימן שהן חברות
אצלי בקבוצה כל הבנות מאותו הבי"ס ויש בבי"ס הזה 2 כיתות
אז הן מכירות אחת את השנייה
תעשי משחק מסירות עם הכדור.. כל אחת אומרת את השם ואת התחביב שלה
ואז שישחקו כדורגל סיני וכאלה
את יכולה קודם כל באמת לעשות את המשחק עם הכדור...
ואחרי זה יש משחק כזה שכולם עומדם במעגל ואת זורקת נייר באמצע המעגל ואומרת שם כלשהו ..אותו ילד שקראת בשמו צריך לתפוס את הנייר עם הוא לא תפס הוא צריך לקרוע חתיכה מהנייר ואז הוא צריך להגיד שם אחר ואותו שם צריך לתפוס וכך כל הזמן ...עם הוא מצליח לתפוס ממשיכים רגיל רק בלי לקרוע את הנייר...
מקווה שעזרתי 😘
תודה רבהה :]
והם בכיתה ג'
במידה ואת נכנסת לפה בבוקר לפני הקייטנה
את יכולה לקנות שקיות של עדשים המון המון
ואז את פותחת את השקית ואמרת להם לקחת כמה שמתחשק להם
אין הגבלה , שאת עוברת אצל כולם אחרי שסיימת
אז את אומרת להם על כל הדש שלקחתם את צריכים לספר משהו'
חחח זה מגניב כי הם לא יודעים שאופס חחח הם לקחו קצת יותר מדי
למרות שיש את הביישנית מנומסים שלוקחים ממש קצת חחח
את יכולה גם לקחת כדור צמר , לתת למשהו' להתחיל ואז הוא זורק אותו לשני אבל שהוא טופס את הקצה
ווככה כול אחד זורק אסור לזרוק לשכנים אבל שלא ישכחו לתפוס את החוט
בסוף את אומרת להם משהו' שבא לך בסגנון של אתם רואים זה מה שמחזק אותכם אם לא הייתם תופסים כל אחת את החוט זה לא היה קרה כל אחד ממכם הוא כוח
ב ה צ ל ח ה מאמי!!