למה זה מגיע לי?
כל הבנים אותו דבר הא?
אני רוצה אותך , אני אוהב אותך
אחרי יומיים יש להם מישהי אחרת
די נמאס לי אני רוצה לממממממממות 😢
חשבתי שאני ישכח את זה שאני אוהבת שנתיים
אבל זה לא הוןלך
מה עושים מהההההההההה?😢😢😢
אוח החברות של היום
כמה ש"אכפת" להם .. יורדים לךךךך לתחתונים אומרים לך ת'מיליםפ הכי פוגעות שיש
חחח וקוראות לעצמם חברות?
באלי למות ..
מאמייי
יש בנים בעולם הזה שהם חרא אחד גדוווול
ואין מה לעשות עם זה..
אבל אני בטוחה ב-100% שיבוא יום ואת תמצאי את הגבר שהוא יהיה שווה אותך
ולא יפגע בך ככה...
אל תתני לאף בן לתת לפגוע בך.. כי הוא לא שווה אותך בכללל
ומי שכן לא יפגע בך!
תנסי להתגבר על זה שאת אוהבת.. ותעברי הלאה
תנסי להכיר בנים חדשים .. יותר טובים!
אני בטוחה שאת תצליחי אם רק תנסי..
מאמי יש בנים שהם חרא וזבל
ולא יודעים מה זאת אהבה
בדיוק כמו שיש בנות כאלה
אבל יש גם בנות ובנים שהם
כן יודעים מה זאת אהבה
וכשיגיע לך הגבר הזה את תהיי מאושרת
תרימי את הראש כי הוא לא שווה אותך
אם הוא ככה שיחק לך ברגשות
שפעם הוא אמר שהוא אוהב ואחרי שנייה
הייתה לו חברה
ולגבי החברות תבדקי אם הן חברות אמיתיות באמת או לא
והעברתי לפורום מה שבראש מאמי מתאים לשם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מסכימה לגמרי עם מורני...
תבדקי עם חברות אמיתיות תדברי איתם ותראי מה הכוונות שלהם תבדקי אם הם באצת מתכוונות לפגוע בך..
אם את רואה שכן את לא צריכה חברות כאלה..
וחכי האהבה עוד תגיד אליך בהצלחה מאמי 😘
לא נראה לי שהיא התכוונה פה לבנים, אני טועה?
הא אופס קראתיש וב וזדה כן קשור איכשהו לבנים אבל יש פה גם חלק על החברות...=\
יהיה טוב מאמי...
ומה לעשות, ככה זה...לומדים מטעויות.
אין חברים בעולמנו😊
אני אומרת... תתחרקי מכל מי שעושה לך רע, ואל תסמכי יותר מדי על אנשים.. למה בסוף רק תיפגעי !
ובקשר אליו ? עזבי אותך, מצאי לך מיש'ו ששווה אותך.
ובמחשבה שנייה את לא צריכה לחפש ולמצוא אותו .. הוא כבר יבוא לבד - תהיי בטוחה 😊 .
אני לא מסכימה עם זה שאין חברים בעולמינו .
לרוב האנשים יש לפחות בן אדם אחד שהם יכולים לסמוך עלייוו ...
ובקשר אלייך ?
זה פשווט עיניין של זמן ..
מה שקרה עוד טרי בראש שלך ,
וככה זה באהבה מאמי ,
לוקחים סיכונים - לפעמים נפגעים !
את תמצאי את האחד בסוף - זה שישלים אותך ויעשה אותך מאושרת .
בינתיים תבלי לך איך ש-א-ת רוצה .
תעשי דברים בשביל לנקות את הראש ,
לא חייב עם מישהו אפשר גם לבד ...
ועכשיו זה חוופפש - זמן להכיר , לפגוש ולהתחיל התחלות חדשות (:
תהההני בובי !!
מקווה שעזרתי ...
מתוקה שלי לא כולם אותו דבר זה לא נכון להכליל את כולם בהגדרה הזאת שהם חרא !!!
יום אחד את תכירי את הנסיך שלך ויהיה טוב מתוקה אל תישברי!!
ייהיה טוב מבטיחה שלך מנסיון!!! אני מכירה תהרגשה הזאת...אבל להישבר ולשבת ולבכות זה לא מה שעוזר...
תיהיה חזקה יהיה טוב!!!