ככמה אפשר להעביר את היום במחשבות עליו!?
כמה אפשר לחשוב עליו?
כמה אפשר לדמיין אותנו יחד?
כמה אפשר ?!!?.
אוף רע לי עם זה
אני פשוט לא מאמינה
שהוא נכנס לי
כל-כך עמוק ללב
איך זה יתכן!?
איך!??!
אני ממש לא מבינה את זה?
רק בגלל החיוך?
רק בגלל העיניים?!
רק בגלל זה?.
כל-כך רוצה אותו לידי
כל-כך ...כל-כך..:\
אוףףףף ..:\
לא בוכה בשבלו הוא לשווה את זה
אבל
רוצה
אותו
איתי ..:\
אם הוא רק היה יודע..
איך להגיד לו
איך!?:\
< רק שמתרחקים ממישהו מבינים כמה אוהבים אותו >
אני כ"ך מבין אותך !!
אני עם חברה שלי כבר כמעט שנה
ונהיינו חברים כשהיא התחילה להיות בצבא
מאז שהיא התגייסה לא קרה פעם אחת שהיציאה שלה הייתה פעם בשבוע
תמיד היה פעם בשבועיים לבין שלושה ימים לבין חמישה ימים
נשמע המון, אבל במעשי זה ממש מעט....
מאמי אין מה לעשות
רק צריך לדעת להתמודד עם זה
ואת יודעת מה אני חושבת
לגבי כל השאר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סתיו (המטונף)
תודה על השיחה!
נתת לי להבין כמה דברים!..=]
מורני?אני יודעת מה את חושבת
אבל כמה אפשר להתמודד עם זה.?.
כמה?:\
אוהבת 3>
מאמי לוותר בטוח לו!!
איך היה בארוחה ?
נכון שעכשיו קשה לך אבל את תיריא שבסופו של דבר הכל הסתדר
אני , נמאצת במצבך בדיוק , רק באוי נגיד שאת במצב הרבה יותר טוב!
את תיריא שבאמת בסוף אהיה טוב
אחרי כל האכזב הקושי השיגעיון המחשבות וכו'..
יגיע משהו שמח
אוווהבת אותך המון!
3>
האם אינך יודע שאני מחפשת אותך,אותך
האם אינך עף בחלום,ביחד איתי?!
האם אינך עף כשלג באור,במקום שאני נמצאת בו?
האם אינך יודע שיש אהבה,אהבה?..
:\ :|
ואני ,אני כאן מחכה לך
QUOTE (--בובית--10 @ 01/07/2007) מאמי לוותר בטוח לו!!
איך היה בארוחה ?
נכון שעכשיו קשה לך אבל את תיריא שבסופו של דבר הכל הסתדר
אני , נמאצת במצבך בדיוק , רק באוי נגיד שאת במצב הרבה יותר טוב!
את תיריא שבאמת בסוף אהיה טוב
אחרי כל האכזב הקושי השיגעיון המחשבות וכו'..
יגיע משהו שמח
אוווהבת אותך המון!
3>
חח איזה ארוחה ממאמי!?
הוא היה צריך להגיע אתמול אבל לכמה דקות
בסוף הטמבל לא בא.:|
איכזב אותי בצורה מטורפת
אבל לא בוכה בשבילו
הוא כל-כך לא שווה את זה
אבל אני
מרגישה אליו
מרגישה הרבה.:|
אוהבת אותך מאמי שלי
QUOTE (נאפי @ 01/07/2007) מאמי אין מה לעשות
רק צריך לדעת להתמודד עם זה
ואת יודעת מה אני חושבת
לגבי כל השאר
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בדיוק אוהבת אותך רגי
דברי איתי
רוצה לחזור לאחור
לחיוך שראיתי
לעיניים שנצצו לשני הצדדים
רוצה פשוט
להיות איתך ..:\
זהווווו
הכול נגמר..:| :|
כמה קשה לי עם זה..