אמממ .. קודם כל - יום חמישי עברתי תאוריה והתקבלתי לקייטנה לעבוד הקיץ .. 😉
חוץ מזה - אני מתחילה את זה יום שלישי אבל חבר שלי רצה שנהיה ביחד הסופ"ש שהיה אז יצא ככה שנסענו מללללללללא חברים לכנרת ליומיים 😛
היה חם בטירוף וחטפתי כאבי ראש אבל היה כיף בסופו של דבר ..
והבנות היו פשוט מדהימות ! נהנתיייייייי 😂
חזרתי אתמול בערב .. ועכשיו אני כוללללללללי שרופההה אבל יהיה טוב !
😯
ו .. יום חמישי אני עוברת דירהההה .. ואני מקווה להתחלה טובה הקיץ ..
😛
אז סתם רציתי לשתף אחרי שלא הייתי פה כמה ימים ..
אווווהבבבבבבבבבתתתתת 3>
חחח...ווואוו...ממש נהנית!! 😂
שיהיה המון בהצלחה עם המעבר לדירה החדשה...! 😊
ואי כמה דברים בבעת אחת
אז מאמי?
שיהיה לך רק טוב!
תמיד
תמיד
תמיד
וכל הכבוד על התאוריה
שממחה שאת מאושרת!!
מואה 3>
בהצלחההה בהכללל
שתלכי רק בדרכים טובות
אוהבת המון ושמחה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איי אייי איי בלי עין הרע כמה דברים טובים 😊
חחח עברת תיאוריה?מזלל טוב בובה..
אני לפני שבוע קיבלתי ת'רישיון הקבוע חיחיח
המון בהצלחה..אני בטחה שתעברי את זה בקלוםת..
ובקשר למעברר דירה..100% תמצאי מללא חברות חח..😊
בהצלחה ב ה כ ל בובי
אוווווווווווהבת
-רעות-
רגי ומורני שלייי תודה מתוקותתתת ..
כן , ימים שכאלה .. עמוסים וחמיםםםםם 3>
אוהבתתתת כ"ככככ
מאמי אני רואה שנהננת.
ומזל טוב על התאוריה מאמוש 😉
אז....בהצלחה בדירה החדשה. 😊
שתמיד תהיי ככה שמחה . 😁
ואני שמחה בשבילך 😊
יאאאאאאאא חיימשליייייייייייייייייייייייי איזהה כיףף שאת מאושרתתת..
אני שמחה לדעת שטוב לך..הלוואי ותשארי ככה תמידדדדדדדדדדדדד !!!
מזל טוב כפרעלייךךךךך אוהבתתתת אותךךך
תודהההההההההה מתוקיםםם 😊
ליפזי תודה בובהההה !
טניוששששששששששששש יפה שלייייייייייייייייייייייייייייי מלללללא זמן שלא דיברנווו ..
איפההה את?!?!??! מבטיחה לדבר איתךךךךךךךךךךךךךך :]]]
מוווווואההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה ..
תודה על הכלללללל מדהימה שליייייי , מתההה עליךךךך ומתגעגעת מלללללללללא !!!!
בלי עין הרע טפו טפו טפו 555 חחח אני שמחה בשבילך!!!
כל כךךךךךךךךךך שמחה בשבילךךך
555 שיהיה לך את הטוב שבעולםםםם