ביטלו לי משמרררתת =[,
עד שהכנתי את עצמי נפשית שאני הולכת לעבוד היום מיליון שעות ! חחחחח
לא פיייייר 😠
חחחח חמודה (:
קחי הכל בקטנה .
איפה עובדת ?
QUOTE (moraless @ 01/07/2007) חחחח חמודה (:
קחי הכל בקטנה .
איפה עובדת ?
😁
חחח אוי באסה
לא נורא מאמי בקטנה
בחום הזה מי צריך לצאת מהבייית
חחחחח תודה בנוות =],
יאאללה חוווופפש לא יזיק חיחי
אאממ אני עובדת בסקרים, מתקשרת לאנשים וחוופרת להם חחח
היום הייתה אמורה להיות לי משמרת ראשונה..
אאהה!!! הזאת את מיתקשרת כל הזמן!!!! חחחחח... סתם מאמי...לפחות את מקבלת על זה כסף..חחחח
😂
יום של חופש באמת לא יזיק...=]
אתתתת מראשון ?
עובדת ליד קניון הזהב ?
חן?
לא נורא מאמי
הכול לטובה
זה קשה לעבוד המון שעות
אני בטוחה שתשלימי אותן לאט לאט
אוהבת 3>
חחחחחחחחחח תודה =]]
וכן ליד הזהב.. גם את עובדת שם ??
שיהיה לך בהצלחה מאמי
ואל תתבאסי שטויות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני תודה בוובה =]
מתה עלייך !
QUOTE (hofit189 @ 01/07/2007) לא נורא מאמוש 😊 פעם הבאה
😉