ואי מרגיש לי מוזר ...
ירדתי היום למטה עם חברות והתישבנו עם בנים
שאנחנו לא מכירות .. אחד מכיר חברה וזהו
הם ממש חמודים וזה
ולא יודעת מרגיש לי מוזר
פתאום לשבת איתם וכאלה
שהחבר בחול ;\
לא יודעת אם זה רגשות אשמה ...
אבל היה ממש כיף ... הרבה זמן לא היה ככה
ואחד ממש ישבתי איתו דיברנו וזה
מרגיש לי כמו פעם ;\
בלי חבר וכאלה .. אני לא יודעת להסביר את התחושה הזאתי
הוא עובד בקניון ואמר לי לבוא מחר כי אני בסביבה
אין רע בזה נכון ?.
תראי מאמי את לא רעה ולא כלום
אבל אל תשכחי את זה שיש לך חבר
ואת צריכה לשמור לו את האימונים!
אבל בלי שום קשר זה לא אומר שאת לא יכולה לצאת עם ידידים וכאלה
פשוט לדעת את הגבול . . .
וזהו לפי דעתי את ממש לא רעה ((=
מה רע בזה מאמי?
זה טבעי ביותר טוב לפעמים שיש חופש
כל עוד לא עשית משהו מעבר
אין לך מה להרגיש אשמה
אני בטוחה שגם הוא יושב עם
ידידות ומדבר ומכיר ורואה ופוגע ושומע
😊 אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין בזה רע רק תזכרי שיש לך חבר ואת נאמנה לו !
וזהו לא עשעית מעבר לזה שום דבר רע
מאמי,קודם את צריכה להיות בטוחה שאת אוהבת את החבר
וצריכה להיות נאמנה לו
ותיפגשי עם הבחור למה לא?
זה לא אומר שאתם הולכים להתחתן עכשיו ... 😛
תיפגשו,תדברו,
אבל לכל דבר יש גבול נכון?!..
ותזכרי שיש לך חבר בחו"ל שאת אוהבת ומחכה
ואני שמחה שנהנת
זה לפעמיים טוב לצאת מהשגרה
אוהבת 3>
QUOTE (hofit189 @ 30/06/2007) אין בזה רע רק תזכרי שיש לך חבר ואת נאמנה לו !
וזהו לא עשעית מעבר לזה שום דבר רע
ותקחי בחשבון שחבר שלך בטוח יקנא אם הוא ישמע על זה ,
אז כדאי שתספרי לו על זה לפני על מנת למנוע ריבים מיותרים ...
רררררר הוא העיר אותי ;\
התקשר אלי להגיד לי שהוא לא עובד
כאילו הוא חייב לי משו \=\
בנות תודה שהגבתן (: זה חשוב לי ...
ועשיתן לי טוב על הלב [= חיחח
הרגשתי רע עם עצמי אתמול .. אבל ממש
וככככן אני דעת שיש מצב שהוא יקנא ...
למרות שהוא אפעם לא מקנא !!
אז לא נורא שיקנא קצת ;P
אם זה ממש יפריע לו בצורה לא רגילה [חח] אני מנתקת ת'קשר עם הילד הזה
אני לא אתן לשומדבר להרוס לנו .. חח
אני אוהבת אותו הכי בעווווולם ...
בגלל זה כל כך מוזר לי הקטע הזהה ...
ונופר,
לספר לו לפני ?
לפני שהוא חוזר כאילו ?
לא הבנתי אם לזה את מתכוונת ..
אם כן אז אני לא רוצה לספר לו בטלפון שאני לא יודעת תתגובה שלו באמת ..
ואם זה יפריע לו הוא לא בטוח יגיד
וחבל לי סתם להרוס לו ;\
אני לא מספרת לו דברים רעים ...
גם אם קראת באשכול אחר שבכיתי וכאלה ..
אני לא רוצה להרוס לו \=
=סליחה שאני חופרת 😕 יוצא לי ארוך חחח=
הוספתי עכששששששיו :
דיברתי איתו בהודעות !! הוא חופר אששש \=
מה אתן אומרות ?,
למחוק תהודעות או לשמור ולהראות לחבר ? ..
אם אני ימחק אני ירגיש שאני מסתירה ממנו ...
ואם לא אני מפחדת שיקרה משו \;
אווווווף איזה תסביך.
אבל לא בא לי לעצור תחיים בגללו
כבר התחלתי להיות בנתק עם כמה אנשים בגללו ;\
ואני לא רוצה ... אני מרגישה לבד.
תראי מאמי,
אל תספרי לו על זה עכשיו את יכולה כשהוא יחזור לספר
אבל העיקר שתספרי!
אני לא יודעת איך אתם מתנהלים ביניכם אבל אני מספרת לחבר שלי ה כ ל !
באמת, אפילו אם סתם הלכתי ברחוב ומישהו התחיל איתי, אני מספרת לו .
כי אין לי מה להסתיר תכלסס ...
לפי דעתי אל תימחקי את ההודעות כי מה יש לך להסתיר?
אם החבר שלך ירצה תראי לו אותן,
ככה הוא ירגיש גם שאין לך מה להסתיר וזה קשר רגיל של ידידות.
ד"א- הידיד הזה יודע שיש לך חבר?!
תשמעי מאמיי
אני לא חושבת שאת צריכה לתופס את חבר שלך לשיחה ולהגיד לו תשמעע...
יש לי ידיד חדש
זה נשמע מטומטמם ולא אמין
אני לא חושבת שיש משהו פסול בזה שיש לך ידיד חדשש....
יש לי גם ידיד חדש.. וחבר שלי יודע עליו. אבל הוא יודע עליו כי הוא שמע אותי פעם מדברת איתו אז הוא שאל מיזה
עניתי לו ובזה נגמר הסיפור
לא צריך לעשות מזה יותר מידי דרמה
כולה ידיד.. זה טוב שחבר שלך ידע מזה.. אבל את לא צריכה לספר לו את זה בדרמתיות
את יכולה להגיד לו כשהוא חוזר מחול
" ואי אתה לא יודע שנסעת.. אז ישבתי למטה עם הבנות והכרנו בנים חדשים
וישבתי ודיברתי שם עם מישו והוא גרם לי ממש להתגעגע אליייך!"
ככה הוא גם ידע על הידיד הזה שלך.. וגם הוא יהיה בטוח שאין לך משו אליו [אל הידיד] ושאת אוהבת אותו [את החבר שלך]
כן נופר ברור שהוא יודע שיש לי חבר
חח חפרתי להם שאני מתגעגעת אליו וזה ;P
וכן אתן צודקות, אין בזה פסול ..
ואני גם מספרת לו הכל ואני יספר לו
שלחתי לו הודעות אתמול שאני יושבת בשכונה וכאלה
ובטח שהוא יחזור הוא יספר לי ואני יספר לו ונשלים חומר ;P
ואת ההודעות את צודקת אני לא אמחק (:
תוווווודה בננות [;