😉
כולנו רוצים להיות טובים, אבל זה ממש לא קל.
אם נשאל שני אנשים - האחד רשע והשני טוב, את אותה השאלה: "האם אתה אדם טוב?" מי לדעתך יענה ראשון - "כן, בטח!"?
אין ספק שיהיה זה הרשע שיקפוץ בראש. לא משנה מה הוא עושה עשה או יעשה - בעיניו הוא תמיד צודק, תמיד עושה את הדברים הטובים והנכונים
הזכר לעצמך מידי יום, שאתה רוצה להיות טוב. אנחנו נסחפים אחר ענייני היומיום ושוכחים עד כמה חשוב לנו להיות טובים.
היה מודע לקונפליקט בין הרצון הפנימי העמוק, לבין החשק והתאווה שמרחיקים אותך מן הדרך.
ברגע שתבין את הקונפליקט הפנימי, יהיה לך קל יותר להחליט באופן מודע, לנצל את קיומך לטוב.
זכור תמיד ש"להיות טוב" היא הטובה הגדולה ביותר שאתה עושה לעצמך. אין דבר שאתה רוצה יותר מהיכולת לכבד את עצמך.
עשה מה שאתה יודע שהוא טוב באופן אובייקטיבי ואל תאמין לדברי החברה.
אם אתה רוצה להיות טוב, אז רדוף אחר החוכמה. החוכמה תאפשר לך להבחין בין טוב לרע ולהגיע להחלטות נבונות ונכונות.
לפני כל החלטה שאל את עצמך: מה רוצה הנשמה שלי, מה רוצה הגוף?
אף פעם אל תגיד - אני מספיק טוב גם ככה. אתה לא מתכוון לכך ברצינות.
אם `עשיית טוב` חשובה מספיק על מנת שתמות בעבורה, יהיה זה הגיוני לחיות בעבורה.
ישנה מצווה להידמות לאלוקים. זוהי השאיפה הפנימית האמיתית של כולנו.





