אני מאוד מתחברת ומאמינה לזה .
ופתאום זה מוזר לי אני לא מבינה מה זה רוצה ממני ? \=
כאילו זה לא מתקשר אלי .
מוווווזר .. ושזה יעבור
כי אני מאמינה לזה ואני זקוקה לזה ..
-אל תנסו להבין כי לא תבינו-
אני יודעת שקשה לך כי את מאוד מאמינה בזה. אבל זה יעבור מהר זה משתנה בקצב מהיר מאוד 😉
לא הבנתי אבל נראלי שהבנתי
שלא כל כך טוב לך
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
לפעמים במצבים כאלה צריך רק חיבוק
אז אני שולחת לך אותו נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שני לא משנה מה מאמי
הכול לטובה
אל תתבאסי על כלום
ותיהי שמחה
תני חיוך מתוקה
אוהבת 3>
מה קרה שאאן?
נדבר במסן אהובתיייייי
מורני ההפך טוב לי .
פשוט זה משהו שאני מאוד מאמינה בו .
ופתאום אני לא מתחברת אליו והוא חסר לי \=
רגי תווודה מאמי
מואאאה
טיטיטיטיטייטי זה חזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזר
קולולולללוול סוף סוף !!
לא הבנתי בדיוק
אבל אני יכולה להגיד לך הכל לטובה
ויהיה בסדר
חח לא הבנתי 😕
אבל שיהיה לך רק טוב מאמי