פשוט אין.
אלו סתם אנשים שכשנוח להם- הם יכולים לפרוק אצלך והכל.
אבל כשאתה עובר תקופה שממש קשה- אתה מעיק עליהם.
"אני אוהב אותך, אבל את קרציה" (הידיד הכי טוב. ממש.)
זה כזה דבר צבוע.
זה כ"כ מראה שא"א לסמוך על אחרים. רק על עצמי.
תאמיני לי שני כל כך מסכימה איתך עכשיו 😊
אני לא מאמינה בזה האמת
כנראה שעוד לא מצאת אותם =\
עזבי אותו
סתם זבל
באמת לא שווה בגלל אנשים כאלו להיות ככה
אוהבת המון 3>
אני פשוט נשברת..
אין לי מושג מה אני עושה עם החיים של עצמי.
אני כבר לא יודעת על מי לסמוך,
את מי לאהוב,
למי לספר את כל הסודות.. הכל!
אני פשוט לא סומכת..
ודווקא כשאני כ"כ צריכה את זה.
זה לא נכון, יש ויש
ובקשר לידיד שלך.. שמעי בנים זה עם חרא
בתור ידידים בתור חברים הם תמיד ישארו אנשים מנייאקים
אבל יש את החברים האמיתיים שיהיו שם תמיד גם שאף אחד לא שם לב שנפלת הם יראו
ושהם יצטרכו הם ידעו שאת שם בשבילם
שמעי מאמי את צריכה לדעת מי חבר אמיתי ומי לא
ולא לתת לסתם אנשים לפגוע בך
יהיה בסדר מבטיחה לך.. =]
אני מקווה..
מקווה כ"כ.
הדמעות לא מפסיקות..
אני כבר לא יכולה יותר.
QUOTE (בובת_זכוכית @ 30/06/2007) זה לא נכון, יש ויש
ובקשר לידיד שלך.. שמעי בנים זה עם חרא
בתור ידידים בתור חברים הם תמיד ישארו אנשים מנייאקים
אבל יש את החברים האמיתיים שיהיו שם תמיד גם שאף אחד לא שם לב שנפלת הם יראו
ושהם יצטרכו הם ידעו שאת שם בשבילם
שמעי מאמי את צריכה לדעת מי חבר אמיתי ומי לא
ולא לתת לסתם אנשים לפגוע בך
יהיה בסדר מבטיחה לך.. =]
איתה מאמי תאמיני לי יש ידידים שכלך כך איתך בכל מצב
מקווה שהכל יסתדר לך אל תיהיי עצובה ואל תבכי!
ידוע שאין ..
כל אחד מבין את זה בשלב כלשהו
לא קראתי תגובות של אחרים
כי אני חח קצת ממהרת 😛
אממ אני חושבת שברור שיש חברים
אבל השאלה מי הם באמת ?
צריך למצוא אותם! כאלה שתמיד היו שם בשבילך!!
לא משנה מתי שתחפרי להם כמה שאת רוצה
אני בטוחה שתמצאי כזה דבר בעתיד
או שאולי הוא סתם אמר את זהה?
בקיצור אני יודעת שאני מוכנה להיות פה תמיד בשבילך!
אוווהבת המון! 😁
לא כולם כאלה ברו'ש
אולי את לא הכרת חברים אמיתיים
אבל את תכירי אני בטוחה
ותהיה לך חברה שתהיה איתך בכל שלב
גם אם זה קל או קשה
אל תדאגי את תמצאי את החברה הזאת
ואם עדיין לא הכרת אותה לא נורא כל עקבה לטובה
יש לך אותנו כחברים אמיתיים את המשפחה ואת הידידים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"בימים טובים
היו לי אלף חברים
ועכשיו בזמן אמת
למי אכפת אם אני חי או מת?! "
הפיתרון היחיד זה לא לסמוך על אף אחד בעולם - ולא לתת אמון יותר מידי
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 01/07/2007) "בימים טובים
היו לי אלף חברים
ועכשיו בזמן אמת
למי אכפת אם אני חי או מת?! "
הפיתרון היחיד זה לא לסמוך על אף אחד בעולם - ולא לתת אמון יותר מידי
אהא.
הידיד הזה סתם מגעיל אם הוא אמר לך ככה הוא לא שווה אותך.
אני גם חושבת כמוך,
שמתי שרע להם כולם חברים שלך, אבל כשאת במצב רע מי מכיר אותך בכלל?
אבל עזבי מאמי,
את מקסימה, מדהימה, מצחיקה ומתוקה
מה את צריכה מישהו כזה שגורם לך לבכות מאמי?!
אל תסמכי עליו יותר ולמרות שזה בטח קשה
תשתדלי להתנתק ממנו לאט לאט כי הוא לא שווה אותך בכלל!
אווהבת 3> יהיה אחחלה! תתעודדי מאמי .... 😊
מסכימה איתך ברגע זהה...
אבל מאמי דבר ראשון שתעזבי את כל אלה שפוגעים בך..
ותנסי להתחבר לילדים אחרים.. ואולי תגלי הפתעות
אולי כן יהיה לך חבר אמת שיהיה לצידך הכל מצב וצרה ואת שם גם בשבילו
אני מאמינה שיש כאלה אנשים .. אבל לצערי הם מעטים
אבל צריך למצוא אותם ואני בטוחה בטוחה בטוחה שאת תמצאי לפחות אחד כזה
תהיי חזקה מאמי
ואל תתני לסתם אנשים לשבור אותך... כי מי שעושה את זה לא שווה אותך!
תתעודדי ותמשיכי הלאהה