מ.י.ו.א.ש.ת
לא יודעת מה לעשות,
איך להמשיך,
לא יכולה להרים תראש,
עוד הדמעות תקועות בעיניים,
עוד לא מעקלת מה שקרה פה ביום אחד,
איך שהכל ברגע השתנה,
😢
😢
😢
אני כבר בדרך לשלוח לך הודעה למסנג'ר...
לא משנה מה- אני פה.
ואת זוכרת שאני אוהב אותך, נכוןןן???
יהיה טוב נשמה.
רק תחייכי את החיוך ה-מ-ד-ה-י-ם הזה שלך!
מורנו'ש חיים שלי אני יודעת
שאת לא עוברת תקופה קלה
ושממש לא קל לך אבל את
תעברי אותה כמו גדולה
עברת דברים יותר קשים בחיים
ואת לא תפלי מזה ובמיוחד שעכשיו
באמת כל החברים המשפחה הידידים
ואנחנו ניצבים כאן בשבילך
נסיכה שלי את גיבורה הכל יהיה בסדר
זה לא פשוט וכואב הלב
נכון, אני מבינה
אני יודעת מה את עוברת
אבל זה טבע העולם
תמיד יש עליות וירידות
תמיד יש שמחה ועצב
לא יכול להיות רק טוב
אבל אחרי כל חרא ורע
בא הטוב והאושר
תאמיני בזה ותשמרי על התקווה
הכל יסתדר
שולחת לך חיבוק ענקי
ובכל רגע ושלב איתך ולצידך
לכל החיים אני אהיה איתך ולידך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפה שלי מקווה שעזרתי בשיחה שלנו
אוהבת אותך ולאט לאט הכל יסתדר את תראי
אוהבת אותך!
ותמיד פה לצידדדך תמיד
מורני?!
כזה שקשה
כמה שכואב
כמה שלבד
את חייבת לשנות את זה לא משנה מה
לשנות גישה,
לשנות אווירה
להפסיק לבכות
כי תאלכס
לבכות לא יעזור לך בכלום
לפחות תחייכי =]
וזה כבר יראה הרבה יותר טוב מתוקה
ואם משו אני תמיד במסן ובאייסי
אוהבת אותך 3>
מה קרררה מתווקה?
אם תירצי אני תמיד פה בשבילך לכל דבר ... 3>