אין לי כוח למחר 😢
אני אחזור הביתה רק ביום שלישי מקווה שיעבור מהר.....
😊
אין לי מושג לאן את נוסעת
אבלללל
בהצלחה😁
תהני😁
ותחזרי מהר 😊
שלישי הזה?
לא נורא מאמי
הזמן עובר מהר בלי שמרגישים
אל תתבאסי ((:
יאללללהה,
קצת שמירות, קצת חברות, קצת בלאגנים ובעיקר(?)
הרבה הרבה צחוקים.
הכל תלוי בגישה של איך תלכי.
אם תלכי בגישה של "סעמק, איך אני אשרוד את השלושה ימים המזורגגים האלו?"
הם באמת לא ייעברו כ"כ מהר.
תחייכי 😊
זה יעבור בצ'יק, רק אם תתני לזה הזדמנות.
אהההה תהני תבלי
לא נורא לפחות זה רק שלושהי מים וחוזרת 😊
יעבור בצ'יק
מאמי?הזמן עובר מהר.
לא להיות בבאסה 😊
יעבור מהר אורו'ש
אל תתבאסי כי אחרת באמת יעבור לאט
שיהיה לך שבוע טוב ומבורך
והמון בהצלחה בהכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה עובר מהר מאמי מתעבירי את זה יאלללה=]
בהצלחה אוהבת😊
יאלה
תבקשי כוח מאלוהים
יתן לך!
ותהני איפה שלא תיהי
בהצלחה
ושבוע מדהים שיהיה לך!
חח תודה מקווה שבאמת יעבור מהר =]
שיהיה לכם אחלה שבוע...
אם תחשבי שזה יעבור מהר ובקלילות, זה יהיה ככה מאמי.
כולה יומיים זה לא נורא בכלל [=
את תיראי שאת לא תרגישי בכלל !!!
שיהיה לך בהצלחה(:
שבוע טוב מתוקה 😊