זה מפחיד לחשוב שאולי זה התגשם
אולי זכיתי בו בחזרה
אמנם בצורה אחרת, במראה אחר
בדרך שונה
אבל עכשיו אני יודעת שהוא איתי
קצת קשה להאמין בזה
אבל חלק ממני נואש להאמין
נואש לקבל אותו בחזרה
ואולי זה רק הגעגועים שמשפיעים
אבל יש לי הרגשה שזה הוא
*#+פריקה,לא חייבים להתייחס כי בטח גם לא תבינו+#*
נשמנה שלי, אני הבנתי..
את חייבת להבין שלמרות שהם מאוד דומים,
כל אחד מהם הוא אישיות לפני עצמה.
בזה הנוכחי יש צדדים שלא היו בקודם, ולהיפך.
אומנם הם מאוד דומים והדימיון לעיתים מפחיד,
אבל אל תתני לו לגדול במחשבה שהוא פיצוי על הקודם.
החיים לעיתים אכזריים, מאוד אפילו,
אבל את צריכה לשמוח שזכית בעוד אחד,
שאני בטוח שמקסים לא פחות מהקודם.
תאהבי אותו, תעריכי אותו, תהיי שם בשבילו.
אוהב אותך,
ואם רע לך קצת על הלב- את יודעת איפה למצוא אותי 😉
מווווווטרף עלייך. 😊
לא נותנת לו להרגיש
אבל למה זה מרגיש שזה הוא
אוף😢
QUOTE (oshri_Ok @ 30/06/2007) נשמנה שלי, אני הבנתי..
את חייבת להבין שלמרות שהם מאוד דומים,
כל אחד מהם הוא אישיות לפני עצמה.
בזה הנוכחי יש צדדים שלא היו בקודם, ולהיפך.
אומנם הם מאוד דומים והדימיון לעיתים מפחיד,
אבל אל תתני לו לגדול במחשבה שהוא פיצוי על הקודם.
החיים לעיתים אכזריים, מאוד אפילו,
אבל את צריכה לשמוח שזכית בעוד אחד,
שאני בטוח שמקסים לא פחות מהקודם.
תאהבי אותו, תעריכי אותו, תהיי שם בשבילו.
אוהב אותך,
ואם רע לך קצת על הלב- את יודעת איפה למצוא אותי 😉
מווווווטרף עלייך. 😊
אוהבת אותך גלו'ש שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי אני עם אושרי
אוהבת אותך...
ואל תפחדי תשמחי לאט לאט
תמיד כאן לצידך 😊
הבנתי,הבנתי
מקווה שהכול הכול יסתדר לך
תקבלי לפחות את מה שאת יכולה
תיהי שמחה על מה שיש לך
אל תתני לשומדבר להרוס את זה שוב
אוהבת אותך 3>
QUOTE (נאפי @ 01/07/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 30/06/2007) נשמנה שלי, אני הבנתי..
את חייבת להבין שלמרות שהם מאוד דומים,
כל אחד מהם הוא אישיות לפני עצמה.
בזה הנוכחי יש צדדים שלא היו בקודם, ולהיפך.
אומנם הם מאוד דומים והדימיון לעיתים מפחיד,
אבל אל תתני לו לגדול במחשבה שהוא פיצוי על הקודם.
החיים לעיתים אכזריים, מאוד אפילו,
אבל את צריכה לשמוח שזכית בעוד אחד,
שאני בטוח שמקסים לא פחות מהקודם.
תאהבי אותו, תעריכי אותו, תהיי שם בשבילו.
אוהב אותך,
ואם רע לך קצת על הלב- את יודעת איפה למצוא אותי 😉
מווווווטרף עלייך. 😊
אוהבת אותך גלו'ש שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חושבת שהבנתי למי את מתכוונת..
איתכם !
אוהבת אותך יפה שלי
אז רק אני לא הבנתי? :|
אני אדבר איתך במסן מאמי, מזמן לא דיברנו באמת ... [:
אווהבת אותך המון ציקיטיטה שלי!! 3>
אהובים שלי תודה רבה על הכל
זה הרגשה מדהימה לדעת שיש מי שתומך בך
תודה תודה תודה תודה
אוהבת אתכם כל כך
אתם אפילו לא מבינים כמה