היום התחבר אלי מישהו מזה מלחיץ..
תקראו את השיחה..
אלמוגג (21:01):
?
גל ספירררר 😊 (21:49):
מי זה.?
אלמוגג (21:50):
אלמוג..אפשר להיות העבד שלך בבקשה?
בבקשה אני יעשה כל דבר כל מה שרק תירצי?
גל ספירררר 😊 (21:52):
לך על זה.. חחח
אלמוגג (21:52):
תודה מלכתי...אפשר לשרת אותך במשהו?
גל ספירררר 😊 (21:54):
אני רוצה יאכטה.. [:
אלמוגג (23:13):
רק יאכטה?
גל ספירררר 😊 (23:14):
בינתיים יאכטה תספק אותי.. חח
אלמוגג (23:14):
אין בעיה נסיכהה
גל ספירררר 😊 (23:15):
סתם שאלה..
איך יש לך את האייסיקיו שלי?
אלמוגג (23:15):
מחיפוש..
גל ספירררר 😊 (23:15):
בן כמה אתה?
אלמוגג (23:16):
17+
17*
ואת?
גל ספירררר 😊 (23:18):
אתה חסר חברים הא?
אלמוגג (23:18):
לא מלכתי
גל ספירררר 😊 (23:19):
טוב.. תעשה טובה אל תשלח לי יותר הודעות.. אתה מלחיץ!
אלמוגג (23:20):
לא מלכתי למה?Cבקשה תיתנ ילי לשרת אותך בבקשה אני מיתחנן
בבקשה אני יעשה כל דבר כל מה שרק תירצי
גל ספירררר 😊 (23:20):
אני רוצה שתפסיק לשלוח אליי הודעות..
אלמוגג (23:20):
למה אבלל מה עשיתי?
כמה שזה מצחיק.. זה מלחיץ.. לא?





