עם מי אתם רוצים להתחתן כשתהיו בגיל מתאים ?
עם החבר ? החברה ?
או שאתם לא יודעים בכלל ,
ולא בטוחים בזה ?
לכל אלה שיש להם עכשיו מישהו בחיים אני רוצה לשמוע
דעעה ....
בכוונה לא עשיתי סקר כי אני לא אוהב זה מסובך....
אני רוצה תגובות
איתך חח סתאאם
אני לא יודעת מה יהיה עוד יומיים \ =
ואתה מדבר איתי על בעוד 10 שנים ככה חח אני בטוחה שעד אז.......הרבה דברים ישתנו אצל כולנו ( :
ועם חבר שלי אני מממש לא רוצה להתחתן חעחעחעחע
הואאא פדלאה רצח😛
מי צריך אותו בתור בעל חחח
עם דיוויד בקהאם מלך העולם מספר 7 לעולם ועד 33333>
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קודם כל שתבוא מישהי, אח"כ נראה מה יהיה עוד עשר שנים 😊
עם היפה שלי בתקווה שנשאר יחד עוד 5-6 שנים חחחח
אני נשואה באושר לליפי שלי חחח
סתם אהמ...נראה לי שעם הכפיל הצעיר של בראד פייט או משהו בסגנון של רן דנקר חח
עד אז יש זמן חחח
אמ.....לא יודעת 😯
או אה יש לי זמן עד אז שיגיע אזז נראה כבר חחח 😂
מירב חחחח מצחיקהההההה 😂
אוהבת אותך 😁
עם אהובי בע"ה (:
אבל פיי יש זמן
אני לא אתחתן לפני שאני אלמד וכל זה .. ;]
והווווא יחכה ;P
עם מישהו עשיר במיוחד.
לא יודעת, יש עוד זמן לא? 😊
עם אהובי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש הרבה זמן
דברים משתנים
אנשים משתנים
החיים באים לפעמיים בהפוכה
בינתיים,נחכה ונראה
הלוואי אם ה' ירצה, עם אהוובי.
הלוואי ונישאר ביחד עוד הרבה שניים כי זה עוד רחוק חח [=