שלומיתוששש...איזה כיף שזכיתי להיות הראשונה!!! חחחח
בקשר לצמיד..הוא ממש רוצה (אפשר להגיד שזה הדבר היחיד שהוא ממש ביקש ממני) אבל מה יכולה לחרוט על הצמיד? יש לך רעיון טוב? משו מקורי קצת יותר מ"ליפה שלי" וכו'..וכו'.. ?!
בקשר לערכת התכונות- אם עשית את זה כבר לחבר, תוכלי אולי לפרט לי את התכונות והמתנות שנתת לו?!
חסרים לי קצת רעיונות....
תודההההה
מואה!!!
היי..בקשר לערכת התכונות..כמעט עשיתי ויש לי מלא רעיונות יפים:
(מפנק, דואג, אכפתי, מתענייו, אוהב, מצחיק, מתוק, אוהב לישון, יפה, סקסי, מת על כושר וספורט.)
מפנק-שמני אמבט,קרם גוף
דואג-משהו מרגיע-אולי כדורי עצבים
אכפתי-תמונה\חולצה של דובון אכפת לי או אם את מוצאת בובה של דובון אכפתלי
מתעניין-ספר שלדעתך יעניין אותו..אולי משו על זוגיות או מיניות.
אוהב-משהו שקשור אליכם ואל אהבה כמו למשל לקנות מסגרת עם לבבות ולמסגר תמונה יפה שלכם בגדול
מצחיק-הזמנה לסטאנד-אפ,די.וי.די של מערכונים,או ספר בדיחות.
מתוק-קופסא עם שוקולדים וממתקים מגומי
ישנוני-שעון מעורר\מצעים עם הדפס תמונה שלכם
יפה-מראה
סקסי-בוקסר,אזיקים,או כל אביזר סקס אחר.
לגבי הכושר והספורט-משקולות קטנות,ספר שיאים כלשהו,הזמנה למשחק כדורגל או כדורסל או מיני גולף(חח)
חכם-ספר תשבצים\סודוקו
משוגע-פסל של פרה עם הקדשה מאחורה:"הפרה המשוגעת"
שמן-עוגה,להכין אצלו בבית משו שהוא אוהב-לקחת אותו למסעדה
ואם את רוצה עוד רעיונות כנסי אליי לפרטי..
תודה מאוכזבת..הרעיונות שלך מדהימים! ואני סומכת עליך שאם בסוף היית מחליטה לעשות את זה זה היה יוצא לך מהמם...
הבעיה היא שכשאני חושבת על זה זה ניראה לי מעט..כי בסופו של דבר מדובר באוסף של מתנות קטנות ולא ממש שימושיות.
לדוגמא- שמנים לאמבט זה נחמד אבל כמו שאני מכירה אותו זה סתם ישכב אצלו איפשהו.. (והוא לא טיפוס של קרם גוף וזה..)
דואג, אכפתי, מצחיק, חכם- את המתנות לתכונות האלו אהבתי דווקא, אבל זה לא משו שמתאים לי להביא לו..
בקשר לעוגה- חשבתי על זה כבר. טוב, זה היה דיי מתבקש. זה הדבר הראשון שעולה בראש כשאומרים "שמן", אבל האמת היא שאני מפחדת...לאבא שלו יש קונדיטוריה ואת יכולה לתאר לעצמך שזה קצת מפדח כי אני לא שפית כזאת טובה...חחח
יש לך אולי רעיון אחר במקום עוגה? רק אל תציעי לי איזה פסלון של מישו שמן..
מה את אומרת?
תראי...רוב המתנות הם יותר בשביל הקיצ'יות...ואמרת שהוא קיצ'י אז זה יכול להתסתדר לך...חוץ מזה...המתנות מקבלות משמעות אחרת כשהן באות מן האדם שחבר שלך אוהב ולכן גם אם זה סתם מתנה לא שווה או קטנה ולא מושקעת או משהו כזה אז זה יכול להיות ממש יפה ומתאים.
אני לא בעד סבון לאמבטיה...תקני לו שמן למסאז' ואז שניכם תהנו מזה...ובעיקר את כי אמרת שהוא יודע לפנק.
כל המתנות שאני הבאתי כבר נכתבו כאן...תעברי שוב על הכל....בעיקר על ההודעה של המאוכזבת...
בקשר לעוגה...כמו שאמרתי קודם....ברגע שזה בא ממך זה יותר טעים...וזה יותר נכנס ללב...כמו שאר המתנות הקטנות שתביאי לו.אז תכיני לו עוגה חמודה..ואת יכולה להיעזר באמא או מישהו אחר.
יש לכם תמונה ביחד שיושבת לכל אחד בחדר? כי אם אין לכם תמונה ביחד שיש לכל אחד על המדף בחדר אז אחת המתנות חייבת להיות תמונה כזו...אבל לשניכם.תעשי לו מסגרת יפה.
ובקשר לצמיד...אני וחבר שלי עשינו משהו חמוד ופשוט שרק שנינו מבינים...וזה מה שיפה פה...הפשטות ושזה שפה רק שלך ושלו ואף אחד אחר לא מבין....אני חרטתי את הכינויים שלנו שרק שנינו יודעים עליהם...ואם לכם גם יש כינויים אז זה יכול להיות יפה...ואם אין אז תמצאו משהו...ותזכרי שהיופי בצמיד זה הפשטות!לא צריך משהו מיוחד ומפוצץ.
אם את רוצה עוד עזרה אז תגידי...את יכולה לשלוח לפרטי אם בא לך...אוהבת...בהצלחהההההההה
QUOTE (חצוש @ 08/07/2007) תודה מאוכזבת..הרעיונות שלך מדהימים! ואני סומכת עליך שאם בסוף היית מחליטה לעשות את זה זה היה יוצא לך מהמם...
הבעיה היא שכשאני חושבת על זה זה ניראה לי מעט..כי בסופו של דבר מדובר באוסף של מתנות קטנות ולא ממש שימושיות.
לדוגמא- שמנים לאמבט זה נחמד אבל כמו שאני מכירה אותו זה סתם ישכב אצלו איפשהו.. (והוא לא טיפוס של קרם גוף וזה..)
דואג, אכפתי, מצחיק, חכם- את המתנות לתכונות האלו אהבתי דווקא, אבל זה לא משו שמתאים לי להביא לו..
בקשר לעוגה- חשבתי על זה כבר. טוב, זה היה דיי מתבקש. זה הדבר הראשון שעולה בראש כשאומרים "שמן", אבל האמת היא שאני מפחדת...לאבא שלו יש קונדיטוריה ואת יכולה לתאר לעצמך שזה קצת מפדח כי אני לא שפית כזאת טובה...חחח
יש לך אולי רעיון אחר במקום עוגה? רק אל תציעי לי איזה פסלון של מישו שמן..
מה את אומרת?
רעיון אחר לשמן?..
ספר דיאטה(בשביל ההומור),תקני מגש פיצה(חח תארי לך שאת באה אליו הביתה עם מגש פיצה ביד)
תזמיני אותו למסעדה טובה זה נראלי הכי טוב שאפשר-מקום שהוא אוהב,מקום רומנטי אפשר גם וזהו..שיאכל על חשבונך השמן..
אם את זוכרת לפני המון שנים הייתה את התוכנית הזאת "השמן והרזה"(לורל והארדי) או שתשיגי את זה או תמונה שלהם או משו..
חצוש....מה החלטת?...מתי היום הולדת שלו?....יש לך כבר רשימה של דברים לקנות? קנית כבר חלק?....
*זה הנושא הראשון שאני כותבת בו...וחשוב לי לעזור....חח
לשמן את יכולה לעשות לו ארוחת בוקר מפנקתת
לשים הרבה דברים
בורקסים.. פנקיק.. וופל בלגי..לחמניות .. ריבה.. חביתה. סלט
כל מיני כאלה
לעשות ארוחת בוקר טעימה
ובסוף להביא לו איזה עוגה קטנה בשביל הקטע של עוגה ביומולדת
או במקום [אם את לא בראש של לבשל] לקחת אותו למסעדה נחמדה
תהנו מארוחה זוגית איפשהו..
או לקנות לו ספרבישול..
וואלההה עם עינב..תעשי לו סלסלה של אוכל חח
חשבתי כבר על הרעיון הזה..זה רעיון ממש נחמד אבל בעייתי...שכחתם שאני באה אליו ברכבת...
ניראה לי קתצ מוזר לבוא עם סלסילה כזאת ברכבת...
עזבו מוזר, ב3 שעות ברכבת אני אספיק לאכול את הכל...חחח
שלומיתוש..יש לי איזה רשימה מפחידה שעשיתי לעצמי...אבל לא התחלתי לקנות כלום, יש לי עד ה25.. (=שבועיים)
אבל ניראה לי שאני כבר צריכה להתחיל לחפש צמיד..הוא ממש ממש רוצה את זה, מה? לא נביא לו?! חחח
תיראו..יש לי בעיה עם כמה תכונות:
מתעניין (מעדיפה לוותר על ספר...)
חכם - אני יכולה לקנות חוברת תשחצים אבל הייתי מעדיפה משו אחר, (רק שלא עולה לי שום רעיון...)
מתאמן- האמת היא שיש לי תמונה שלו מרים משקולות (לגמרי במקרה), חשבתי אולי לעשות עם זה משו, ולקנות לזה עוד איזה משו קטן..אבל מה?!
מושך- מושך זה רק מגנט לא? אבל לא ניראה לכם טיפשי להביא לו רק מגנט?? ככה סתם??
דואג - ??
מצחיק/משוגע- הייתי רוצה להכניס את אחד מהם אבל אין לי רעיונות..לא רוצה ספר בדיחות..
ואחרון חביב- רומנטי!! מעדיפה לוותר על לבבות ודובים...חחח
אהה
ושמן..
עוד משו..אני רוצה לכתוב את המילים של השיר שלנו על קלף ולהכניס לבקבוק, יש איזו תכונה שזה יכול להתאים לה?
בקשר לדואג אז את יכולה להביא לו תמונה של שניכם מתנשקים או משהו ואז אם הוא נגיד דואג כשאת יוצאת למסיבות וכאלה אז הוא יראה תתמונה וירגע...אבל זה סוג מסויים של דואג ואני חושבת שהוא גם יכול להתאים.
בקשר לכושר....כנסי לחנות ספורט,יש שם המון דברים קטנים לקנות שלא יקרים בכלל:מגיני זיעה (אלו ששמים על היד) ,יש מן קפיץ כזה שתופסים עם הכף יד ואז סוגרים ופותחים ויש כאלה שגם סופרים את הפעמים שהוא עושה וזה לא יקר בכלל,אפשר אפילו ספר להרמת משקולות וכושר (אמרת שהוא מרים משקולות).בקיצור זה לא בעיה בכלל.
חכם...זאת מתנה מספקת מאד,לא צריך יותר מזה...אני אנסה לחשוב על עוד משהו.
מושך,אם תביאי לו מגנט עם תמונה של שניכם עליו או משהו על אותו רעיון זה יהיה מהמם ובהחלט מספיק יפה.
שמן,ספר בישול (עדיף של עוגות) באמת יכול להיות נהדר,גם קל לסחוב ברכבת וגם יפה.אני בעד.
ואולי הרעיון עם הבקבוק יכול להתאים למתעניין......זה נראה לי קצת מתאים....כי אולי יעניין אותו קצת מה שיש בבקבוק...
רומנטי,תעשי משהו של שניכם ביחד...למשל,מסגרת של תמונה בצורת לב עם תמונה של שניכם.או דובי שמחזיק תמונה של שניכם...זה גם ממש חמוד ורומנטי.
אין לי כרגע רעיון בקשר למצחיק...
מקווה שעזרתי,וכדאי שתתחילי לקנות באמת....אוהבת...
יוצא שיש במתנה הזאת מלא תמונות שלנו...זה כבר מצחיק
רציתי ב"אוהב" להביא לו תמונה ממוסגרת שלנו
ובנוסף, הכנתי גם פאזל עם תמונה שלנו
אז גם תמונה על מגנט וגם תמונה שאנחנו מתנשקים?? זה יותר מידי, לא? למרות שאני חייבת להודות שזה רעיון מעלףףף
ספר בישול?? אין מצב..זה אחד הדברים שברור לי שהוא לא ישתמש בהם
ובקשר לבקבוק והשיר? ניראה לך שאני יכולה בדרך כלשהי לקשר את זה ל"רומנטי"?
השיר עם הבקבוק זה רומנטי,ולשמן פשוט תני לו אוכל.למתאמן תמסגרי את התמונה שלו שאמרת.
אני חושבת שזה דווקא מה שיפה פה,לכל מקום שהוא לא ילך הוא יראה את שניכם ביחד...אם זה מתנשקים או מתחבקים או משו אחר....זה ממש ממש יפה ומגניב.אני באמת חושבת שזה רעיון טוב....אין דבר כזה יותר מדי תמונות...להיפך...ככל שיש יותר תמונות זה יותר יפה....אני יכולה להגיד על עצמי שחבר שלי אהב וכשאמרתי לו שרציתי לוותר על כמה תמונות אז הוא אמר שמזל באמת לא ויתרתי בסוף כי הוא ממש אהב ושזה הקטע היפה פה...שיש הרבה תמונות,קיצר עצה שלי,לכי על זה.מניסיון...זה ממש מצויין ושווה.חוץ מזה בגלל שאתם גרים רחוק א זה טוב שיהיה לו המון תמונות שלכם ביחד ...ככה הוא יזכר ברגעים שלכם יותר וכו'
פאזל זה באמת מדהים אבל אם עוד לא עשית אותו אז זה יהיה נחמד שתכתבי למטה שאת אוהבת אותו או משהו כזה,זה יכול להיות ממש חמוד ולהעצים את הקטע של הפאזל.
בקשר לשמן,את יכולה להביא לו סתם עוגה או משהו...או אפילו איזה שוקולד ברמה או בונבוניירה...גם יכול להיות רעיון טוב....אם תמצאי בונבוניירה של שוקולד בצורת לבבות זה הכי מגניב.נוח,פשוט וקל לסחוב בונבוניירה ברכבת וזה גם ממש מתאים.
אני מסכימה עם מאוכזבת על הקטע שהבקבוק זה רומנטי אבל אני לא מסכימה איתה על הקטע שלמסגר תמונה שלו מתאמן...הרבה בנים שאני מכירה די מתפדחים כשרואים אותם מתאמנים או משהו ואני לא מכירה אותו אבל אולי הוא יהיה נבוך מהתמונה וסתם ישים אותה בארון שלא יראו וחבל....ככה שאני חושבת שאפשר לוותר על התמונה שהוא מתאמן. עדיף שתנצלי את "מכסת" התמונות שהקצבת לעצמך (למרות שאני חולקת על הדעה הזאת שיש יותר מדי תמונות) לדברים אחרים יותר מתאימים כמו שכתבתי קודם...על הדובי וכו'...
מקווה שאני באמת מצליחה לעזור....