סתם בא לי לשתף אותכם בכמה דברים למרות שזה ארוך אבל בבקשה תקראו
1.אמא שלי הלכה לסבתא שלי כי יש תפילה בבית שלה לזכר דוד שלי ז"ל בקיצר בא לשם חבר של דוד שלי אחר ז"ל (נהרגו במשפחה של אמא שלי 2 אחים) והוא בן 24 וסבתא שלי הפאדחנית הלכה אליו ועושה לו "יש לי בשבילך מישהי חמודה,יפה,מבית טוב אתה מאוד תאהב"(והיא התכוונה אליי) חחחח מה לי ולו?זה הדבר האחרון שאני רוצה שיהיה לי חבר שקשור לדוד שלי ז"ל כי זה סתם יהרוס .
2.יום רביעי יש אזכרה של שנה לדוד שלי ז"ל והאזכרה היא ברמת הגולן ,ואבא שלי עובד והוא לא יכול לקחת אותנו כי לא נותנים לו חופש וכללללללל הדודים שלי נוסעים ברכבים שלהם או בטרמפים של החברים מסביב וסבתא שלי לא רוצה לארגן הסעות אני לא מבינה תקמצנות היא רואה שאין לאנשים איך להגיע אפילו לה אין איך לחזור .
בקיצר כולםםםם נוסעים רק אני ואחותי לא למה כי איןןןןןןןןןןןןן מקום אפילו עם אני יסע באוטובוס אין מי שירד לקחת אותי מטבריה .
אני לא מבינה יענו 'מה עובר עלייכם הוא דוד שלי גם אני סבלתי כמוכן גם אני פה' זה כל כך מרגיז ולא אכפת להם אבל אני הבטחתי לעצמי עם הם לא מקשיבים לי הם שוכחים ממני אפילו מזל טוב לאחותי שיש לה יום הולדת באזכרה הם לא אומרים למה כי היא חוגגת בלועזי והם לא חוגגים בלועזי ,אפילו לי הם לא אמרו .
ועכשיו אמא שלי מסכנה חזרה משם עצבנית ופגועה מכל האחים שלה כי כולם מפנים לה גב 😢 ועוד כמה סיבות
מפגריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
3.חזרתי מעבודה היום כל היד כואבת לי נראה לי יש לי משו 😊 עצה שלי אלללל תעבדו במלצרות חרא של עבודה .
4.יש לי יום שני בגרות בסוציו' ואין לי כוח ללמודדד אופי נראה לי שמחר אני ילמד וזהו 😊 וחוץ מיזה אני עושה את זה בעל פה (יש לי הקלות) והבוחנת שלי זאת מורהה שאני מכירה טוב מאוד והיא חולה עליי חחח
5.חולההההההההההההההההההההה עללייכם ,אם אני לא נכנסתי לאתר אני מזה מתעצבנת אני מכורהההההההההההה
6.אני נוסעת ב-15/7 עד 19/7 לאילת עם המשפחוחה עם פול כסף חחחח ומה אנחנו משכירים מזדה 3 איזהההההההההה כיףףף,אני חולה על מזדה 3
חפרתי ?אה? חחחח לא נורא גם לי מותר 😊
חחח..
מה הבעיה תכירי אותו?!
מה רע?
בחור נחמד בן 24 עבר קצת בחיים יהיה איתו על מה לדבר,לפחות תיפגשו ...תנסי..=]
ולגבי האזכרה
מאמי הכול לטובה אל תדאגי!..
אלוהים רואה את הלב ממלמעלה!
ובמבחן בהצלחה=] ותלמדי!.אין ברירה תשקעי עכשיו,כי אחרי זה יהיה מאוחר מיידי!
ובאמת לא כדי לעבוד במלצרות!?
כי הציעו לי?
וראסמי אין לי בעיה לעבוד בזה!
מה רע במלצרות?!...
אוהבת אותך 3>
שבוע מעולה
QUOTE (רגייי @ 30/06/2007) חחח..
מה הבעיה תכירי אותו?!
מה רע?
בחור נחמד בן 24 עבר קצת בחיים יהיה איתו על מה לדבר,לפחות תיפגשו ...תנסי..=]
ולגבי האזכרה
מאמי הכול לטובה אל תדאגי!..
אלוהים רואה את הלב ממלמעלה!
ובמבחן בהצלחה=] ותלמדי!.אין ברירה תשקעי עכשיו,כי אחרי זה יהיה מאוחר מיידי!
ובאמת לא כדי לעבוד במלצרות!?
כי הציעו לי?
וראסמי אין לי בעיה לעבוד בזה!
מה רע במלצרות?!...
אוהבת אותך 3>
שבוע מעולה
תודה מאמי
זה רע לעבוד במלצרות חוזרים עייפים ,כל הגוף כואב,מזל שההגשה הייתה בצלחות פלסטיק ומגש
אבל תאמת לא ממליצה זה לא שווה .
השקעתי היום בעבודה חבלזזז וכמה קיבלתי 150 ש"ח
ערכתי את הכותרת מ"כנסו" מאמי תקראי את חוקי הפורום!
1. אני לא חושבת שיש רע בלהכיר אותו
את יכולה לתת הזדמנות גם בתור ידיד
ויהי זיכרו ברוך ז"ל...
2. לגבי האזכרה משתתפת בצערכם
וכמו שרגינה אמרה אלוהים רואה הכל מלמעלה
הצדק תמיד מגיע בסוף
3. תרגישי טוב עם היד ושימי משחה או משהו
תעשי מקלחת חמה
4. תלמדי לבגרות זה חשוב מאמי ובהצלחה
תתני את הפוש האחרון
5. אוהבת אותך מאוד מאוד ושולחת חיבוק ענקי
6. שיהיה לך שבוע טוב ומבורך
7. אל תפסיקי לחייך
8. תזכרי שהכל לטובה
9. אני תמיד פה בשבילך
10. אל תהיי עצובה הכל יהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 30/06/2007) ערכתי את הכותרת מ"כנסו" מאמי תקראי את חוקי הפורום!
1. אני לא חושבת שיש רע בלהכיר אותו
את יכולה לתת הזדמנות גם בתור ידיד
ויהי זיכרו ברוך ז"ל...
2. לגבי האזכרה משתתפת בצערכם
וכמו שרגינה אמרה אלוהים רואה הכל מלמעלה
הצדק תמיד מגיע בסוף
3. תרגישי טוב עם היד ושימי משחה או משהו
תעשי מקלחת חמה
4. תלמדי לבגרות זה חשוב מאמי ובהצלחה
תתני את הפוש האחרון
5. אוהבת אותך מאוד מאוד ושולחת חיבוק ענקי
6. שיהיה לך שבוע טוב ומבורך
7. אל תפסיקי לחייך
8. תזכרי שהכל לטובה
9. אני תמיד פה בשבילך
10. אל תהיי עצובה הכל יהיה טוב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
1.אין לי ניגדו משו אבל זה לא מתאים אני לא מרגישה טוב עם עצמי להיות בקשר איתו חחח נעשה לו שידוח עם בת דודה אחרת.
2.ותודה מאמי