נולד לי אחייןן 😊
איזה כייףף לי אני דודה 😁
טוב האמת שאני דודה כבר מגיל שנתייםם....הוא האחיין ה19!!!
בלי עין הרע!!! שבוע הבא גם אחותי אמורה ללדת בת ב"ה
יוו איזהה כייףףף ליייייייייייייייייייייייייי
ואמממ כנראה גם שדברים מתחילים להסתדר לי עם חבר שלי....
כאילו לא ממש הסתדר לגמרי אבל לאט לאט יהיה טוב...
אופטימיתתתתתת 😊
מזל טובבבב
אחיין ה-19 פשיייייייייייייייייייייי כמה אחים יש לך ?את הכי קטנה?
מוריההה?!!?!?!
מזל טוב דודה 😁
ואני שמחה בשבילך הכי הכי בעולםםםםםם
אוהבת אותך
מואה3>
יאאאאאאאאאא מזל טובב
קולולו שמחה בשבילך מאמיי😊
עוד תינוק יצא אל העולם יאיאיאי אואואואו
ומה יש לך 19 אחיינים?! איזהה כיףף 555 שיהיו עוד מיליון😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קולולולולולולולולולולולולולולוולולולולולולולולוללוולולול
כיף לך את דודהה מזל טוב חח
חחחחחחח ואוו 😛
מזל טוב מאמי. 😁
תודהה יפוווותתת שליי =][=
וכן אני הכי קטנה בבית 😊
ואנחנו 8 אחים ושישה מהם נשואים....
שיהייהה לכם שבועע מדהים מהממות שליייי 😛
מטורףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
מה אתם משפחה דתיה או משהו?
שיהיה המון מזל טוב ( :
WOW
19 אחיינים!!!
מזל טוב ואני שמח שאת אופטימית......
יאאאאא אחיין
מזל טוב מאמי
בעזרת השם גם אני עוד חצי שנה דודה בפעם השנייה
זה הדבר הכי כיף ((:
שמחה שהדברים מסתדרים לך
3>
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 30/06/2007) מטורףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
מה אתם משפחה דתיה או משהו?
שיהיה המון מזל טוב ( :
מממממממממ אנחנו לא חרדיים או משו....אבל כן שומרים שבת 😊
איייזה כיייף לך זה הכי כיף מלא אנשים במשפחה!!!
מזל טוב מאמייייי