תקשיבו
אני צריכה פעילות של 40 דקות
לילדים בגילאי 11-12 ... בקייטנה ..
וגם שם לקבווצה
למישו יש רעיון מה אפשר לעשות?
הכרת שמות , וכל השטויות האלה..
ד"א זה קבוצה של בנים ובנות יחד
עומדים במעגל נותנים למישהו
את הכדור והוא בוחר למי למסור אותו
מי שמקבל את הכדור אומר שם ותחביב וככה הלאה
או ששים באמצע המעגל פתקים של השמות
אחד מוציא נגיד אני הוצאתי את שלך(מורן הוציאה את של חן)
אז מותר לי לשאול אותך איזו שאלה שאני רוצה
וככה הלאה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפה שלי רעיונות טובייםם
עוד משהו ישש??
ממ יש משחק שהינו משחקים ביסודי
לא שור להכרת שמות
לוקחים מלא כיסאות כאלה כמו של בצפר ומחברים את כולם ביחד
וכול פעם מישהו אחראי מוציא כיסא
והילד צריך לעבור לכיסא אחר של חבר שלו או משהו
וככה הקבוצה בסוף מתחבקת כזה על כמה כיסאות כדי לא ליפול
זה נשמע מסוכן אבל זה באמת לא חחח
זה ממש מצחיק
ויש תמשחק הזה שמעבירים כדור או משהו
והמוזיקה מתנגנת
ושהיא מפסיקה אצל מי שהוא נשאר צריך לספר משהו על עצמו