החלטתי לחזור לעצמי ((:
לאט, לאט
אלה היו ימים לא טובים
אבל זה עבר, זה יעבור בע"ה
ומעכשיו אני חוזרת להיות מה שהייתי
יהיה טוב
כמו תמיד
ליפז תודה לך
באמת גרמת לי לחייך
ולשנות את המצברוח שלי
אוהבת אותך 3>
יפה שלי,
אני שמחה שבנת את זה
לאט לאט יהיה טוב
אוהבת אותך
ותמיד כאן לצידך!
יאיאיאיאיאיי אואואואאו
גאה בך נסיכה שיהיה בהצלחה
איתך לאורך כל הדרך
כל מה שאת צריכה אני פה
אוהבת אותך מאודד
קבלי חיבוק ענקי
ואת גיבורה שליי
שיהיה לך שבוע טוב ומצויין
שהחיוך לא יירד לך מהפנים
מואההההההההההההההההההההההההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נשמע קצת מצחיק אבל לחזור לעצמך זה תמיד דבר טוב 😊
יפה שלי אני שמחה בשבילך לאט לאט .
הכול יהיה בסדר מאמי. 😉
וטוב בעזרת השם בלי עין הרע. 😊
אני תמיד פה בשבילך
שתמיד יהיה לך חיוךך על הפנים כי ככה את הכי יפה 😊
אני שמחה ששיפרתי לך את המצב רוח כול יום בכיף חח.
ואין על מה מאמי שלי.
אוהבת אותך מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא 😛 😍
QUOTE (נאפי @ 30/06/2007) יאיאיאיאיאיי אואואואאו
גאה בך נסיכה שיהיה בהצלחה
איתך לאורך כל הדרך
כל מה שאת צריכה אני פה
אוהבת אותך מאודד
קבלי חיבוק ענקי
ואת גיבורה שליי
שיהיה לך שבוע טוב ומצויין
שהחיוך לא יירד לך מהפנים
מואההההההההההההההההההההההההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
קרנוש אני אוהבת אותך
יהיה פסדר
קרן מתוקה
ח-י-ו-ך
אוהבת אותך הכי בעולם
QUOTE (pelad1 @ 30/06/2007) נשמע קצת מצחיק אבל לחזור לעצמך זה תמיד דבר טוב 😊
חח כן,כשחושבים על זה
אבל העיקר הבנתי את עצמי
תודה לכולם
שבוע מעולה 😊
אוהבת אותכם 3>
קרן גם אני החלטתי ככה אחרי הימים הלא טובים שלי \=
בהצלחהה יפתי !!!
לאאאאאביו
"טיפה טיפה אני חוזרת לעצמי
טיפה טיפה אני אוספת את השקט שלי
אולי אפילו מתייפה
טיפה טיפה....." 😉
בהצלחה גם לך מאמי
יהיה טוב ((:
אוהבת אותך 3>
קרנו'ש גאה בך בובי
שמחה שאת חוזרת לעצבך
בהצלחה
מאמייייייי
לאט לאט יהיה טוב
בסוף הכל מסתדר יפה שלי
כל מה שתירצי - אני פה מאמי!
אוהבת אותך המווון!
לא יודעת כל כך למה היית בבאסה
כי לא הייתי פה הרבה זמןןן
אבל אני שמחה בשבילך שאת חוזרת לעצמממך
כי את ילדה באמת מדהייימה
אל תתני לאנשים להרוס אותך
אוהבבבבבבת