אף אחד פה לא יוצא נכון ?
[הנהגת ת"א]
לא מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (koka15 @ 30/06/2007) לא=\
😉
QUOTE (hofit189 @ 30/06/2007) הא 😕
😕
שווו?
מחנה קיץ לא?
אני מעדיפה לא לצאת פעם יצאתי וסבלתייייי 😠 😠 😠
חחחחחחחחח אושרית חחחח
סבלת ? מחנה קיץ זה הדבר הכי כיף שיש
אמממממ כמובן שיש לך קומבינות
שאת כל היום יושבת רגל על רגל וישנה על מיטה כמובן .
אחחחחחחחח השנה יהיה משו פצצה .