לעשות פירסינג באף או בלשון? :
להיות רציני או מצחיק?:
פרחים או ממתקים?:
אפור או שחור? :
צבעוני או שחור לבן?:
תשוקה או אהבה? :
שקיעות או זריחות?
ירח או שמש? :
שמש או גשם? :
וניל או שוקולד? :
האם את...
פשוט או מתוסבך? :
קשה לפיענוח? : כן
אוהבת מישהו? : כןןןןןן
האם את יכולה להפוך את הלשון? : אממ..לאא חח
איזה תכשיטים את עונדת? : עגילים
בחודש האחרון...
שרת? : כןןן
הרגשת מטומטמת? :כןן :|
רקדת כמו משוגעת?: לא..:|
הסתפרת? : לעשות פוני לעצמי נחשב? 😛
בכית? :כןן..:|
שיקרת?: כןן לצערי
ברחת מהבית? : לאאאא...
בלי שום קשר...
פירסינג? : כן
קעקוע? : לא
צבעת פעם את השיער?: כן פעמיים
שיקרת פעם?כןןן
הרבצת למישהו : אממ..כן
ער כול הלילה? כןןן
התאפרת? : כןןן
נכשלת בתעודה? : לאאא
רכבת על אופניים? :לאאא
היית כול הלילה במחשב? : חח כן
התעקשת על משהו מטומטם?: כן
הסתובבת עם הפיג'מה במשך היום? : ברור
הלכת לאיבוד? : חס וחלילה
ב24 שעות האחרונות...
רבת עם מישהו? : לא
גרמת למישהו לצחוק? : כן
קנית משהו? : לא
דיברת עם מישהו שאת אוהבת? כן
שעה:2:19
מה את לובשת? :ג'נס וגופיה
קר לך או חם לך? : נחמד
איפה היית רוצה להיות עכשיו?: בטורקיה
מאחר הרבה? :לא ממש לא
קיץ או חורף? : חורף
חתול או כלב?! : כלב
מבריז הרבה מביה"ס? לאא ילדה טובה
מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? : לצערי..:|
נוהג?: לאא
אוהב את הקול שלך: תלוי
סרט מצויר שגדלת עליו!: ארתור
עיר אהובה בארץ: אילת
טלוויזיה או מחשב?: מחשב
צמיד או שרשרת? : שרשרת
ורוד או שחור?:שחור
עט או עיפרון?: עט
לב או כוכב? : כוכב
מיקי מאוס או באגס באני? : מיקי
טלפון או פלאפון? :פלאפון
קולנוע או דיוידי? : קולנוע
הדבר האחרון...
הקול האחרון ששמעת? : אחותי
האחרון שהיית בו? :בבצפר=בגרות
שיר אחרון ששמעת? : אממ..שיר ברוסית
דבר אחרון שאכלת? : עוגה..😛
SMS אחרון שקיבלת? חופיתיי,דאגה לברי..😁
לעשות פירסינג באף או בלשון? : לא פה ולא פה
להיות רציני או מצחיק?: תלוי איפה ועם מי
פרחים או ממתקים?: תלוי ממי
אפור או שחור? : שחור
צבעוני או שחור לבן?: צבעוני
תשוקה או אהבה? : אהבה
שקיעות או זריחות?שקיעות
ירח או שמש? : שמש
שמש או גשם? : גשם
וניל או שוקולד? : שוקולד
האם את...
פשוט או מתוסבך? :לפעמים ככה ולפעמים ככה
קשה לפיענוח? : תלוי למי
אוהבת מישהו? : כן
האם את יכולה להפוך את הלשון? : לא
איזה תכשיטים את עונדת? : לא אוהבת תכשיטים
בחודש האחרון...
שרת? : כן
הרגשת מטומטמת? :כן
רקדת כמו משוגעת?:כן
הסתפרת? : לא
בכית? :כן
שיקרת?: כן
ברחת מהבית? : לא
בלי שום קשר...
פירסינג? :לא
קעקוע? : לא
צבעת פעם את השיער?: כן
שיקרת פעם?כן
הרבצת למישהו : כן
ער כול הלילה? כן
התאפרת? : כן
נכשלת בתעודה? : לא
כרכבת על אופניים? :כן
היית כול הלילה במחשב? : כן
התעקשת על משהו מטומטם?: כן
הסתובבת עם הפיג'מה במשך היום? : כן
הלכת לאיבוד? : כן
ב24 שעות האחרונות...
רבת עם מישהו? :לא
גרמת למישהו לצחוק? :כן
קנית משהו? : לא
דיברת עם מישהו שאת אוהבת? כן
שעה:14:56
מה את לובשת? :מכנס קצר וגופיה
קר לך או חם לך? : נעים המזגן עובד חחח
איפה היית רוצה להיות עכשיו?: בים
מאחר הרבה? :לא
קיץ או חורף? : חורף
חתול או כלב?! : כלב
מבריז הרבה מביה"ס? כן
מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? :כן
נוהג?: לא
אוהב את הקול שלך: כן
סרט מצויר שגדלת עליו!: המומינים
עיר אהובה בארץ: אילת
טלוויזיה או מחשב?:מחשב
צמיד או שרשרת? : צמיד
ורוד או שחור?:שחור
עט או עיפרון?: עט
לב או כוכב? : לב
מיקי מאוס או באגס באני? : באגס באני
טלפון או פלאפון? :פלאפון
קולנוע או דיוידי? : דיוידי
הדבר האחרון...
הקול האחרון ששמעת? : של באא שלי
המקום האחרון שהיית בו? :החדר שלי
שיר אחרון ששמעת? : הכאב הזה
דבר אחרון שאכלת? : חביטה
SMS אחרון שקיבלת? : "בוקר טוב יפה שלי"
QUOTE (koka15 @ 30/06/2007) לעשות פירסינג באף או בלשון? : תלוי למי.. בנות באף.. בנים בלשון.
להיות רציני או מצחיק?: כשצריך להיות רציני וכשצריך להיות מצחיק. הכל תלוי במצב.
פרחים או ממתקים?: ממתקים
אפור או שחור? : אפור
צבעוני או שחור לבן?: צבעוני
תשוקה או אהבה? : אהבה
שקיעות או זריחות? שקיעות
ירח או שמש? : ירח
שמש או גשם? : שמששששש
וניל או שוקולד? : שוקולד
האם את...
פשוט או מתוסבך? : מתוסבכת :/
קשה לפיענוח? : כן
אוהבת מישהו? : עדיין לא סגורה על זה
האם את יכולה להפוך את הלשון? : כן חחח
איזה תכשיטים את עונדת? : עכשיו? לא עונדת.. בעיקרון אני מתה על תכשיטים מכלל הסוגים
בחודש האחרון...
שרת? : כן
הרגשת מטומטמת? : לא
רקדת כמו משוגעת?: כן
הסתפרת? : כבר שנה וחצי לא חח
בכית? : לצערי
שיקרת?: יש מצב.. לא זוכרת. אם כבר אז שקרים קטנים כאלה לא משו רציני חח
ברחת מהבית? : לאאא !!
בלי שום קשר...
פירסינג? : באוזניים נחשב?
קעקוע? : אין.. ואני רוצה לעשות :]
צבעת פעם את השיער?: הבהרתי ומתחרטת על זה
שיקרת פעם? כן
הרבצת למישהו : לא
ער כול הלילה? כןןן היום :/
התאפרת? : חח ברור
נכשלת בתעודה? : כן
רכבת על אופניים? : לא
היית כול הלילה במחשב? : לא
התעקשת על משהו מטומטם?: לא שזכור לי
הסתובבת עם הפיג'מה במשך היום? : כן
הלכת לאיבוד? : כשהייתי קטנה
ב24 שעות האחרונות...
רבת עם מישהו? : לא
גרמת למישהו לצחוק? : כן
קנית משהו? : לא
דיברת עם מישהו שאת אוהבת? לא
שעה: 15:05
מה את לובשת? : מכנס קצר וגופיה
קר לך או חם לך? : חם
איפה היית רוצה להיות עכשיו?: עם החברות
מאחר הרבה? : כן :/
קיץ או חורף? : קיץץץץ
חתול או כלב?! : כלב
מבריז הרבה מביה"ס? מדי פעם
מדבר עם אנשים למרות שאתה שונא אותם? : כן
נוהג?: לא
אוהב את הקול שלך: כן
סרט מצויר שגדלת עליו!: דני שובבני חחחח
עיר אהובה בארץ: ת"א
טלוויזיה או מחשב?: מחשב
צמיד או שרשרת? : שרשרת
ורוד או שחור?: תלוי במצב רוח
עט או עיפרון?: עט
לב או כוכב? : לב
מיקי מאוס או באגס באני? : מיקי מאוס
טלפון או פלאפון? : פלא
קולנוע או דיוידי? : קולנו
הדבר האחרון...
הקול האחרון ששמעת? : סבתא
המקום האחרון שהיית בו? : אצל רופאה
שיר אחרון ששמעת? : "זה כל הקסם"
דבר אחרון שאכלת? : שוקולד
SMS אחרון שקיבלת? : מחברה חח
בציטוט😊