אתמול לאחותי היה יומולדת..
והיא עשתה במסעדה בב"ש
בצהריים דוד שלי בא וחברה של אוחתי עם חבר שלה
התעוררתי ב-7 וחצי
סידרתי בחדר
שטפתי
ואז הכנתי עוגה
ב-10 הלכתי לעשות שעווה
חיכיתי חצי שעה עד שהיא תתפנה
ואז ב-11 חזרתי
ניפחתי לאחותי בלונים
והדפסתי לה ת'ברכה(שמורן כתבה)😊
ונכנסתי למקלחת
היה כבר 1
ב-3 הלכנו לאיזה אחת היא ספרית
אחותי הייתה צריכה לצבוע ת'שיער לעשות פסים פן וציפורניים
אני פן
ואז אמא שלי פן וציפורניים
הגענו ב-3 וישבו אצלה 2 זקנות(אמא ובת)
ואז הבת הודיעה שגם היא צריכה לעשות משהו והיא בכלל לא הודיעה לה
התעצבנתי עלייה כי מיהרנו
ואז חברה של אחותי התקשרה היא הייתה בדרך
היא אמרה שנצא לפגוש אותה
אז אחותי התקשרה לחברה שלה(זאת שעם החבר שלה אצלנו בבית)
ובסוף גם אנחנו יצאנו לפגוש אותה
בסוף החברה הפוסטמה שלה יצאה תחנה לפני
ואז הלכה ברגל חחח
חזרנו למספרה
רק ב 4 ומשו היא צבעה לה ת'שיער
סביבות ה 5 היא התחילה לעשות לי פן
ואז הבת שלה באה והיא המשיכה לי
והיא שטפה לאחותי ת'שיער מהפסים
ועשתה לה ציפורניים ואז גם אמא שלי באה ועשתה ציפורניים
היא סיימה לעשות לךי פן והלכתי הבייתה
חיפשתי אציטון ולא מצאתי
בסוף אחותי באה והביאה לי
התחלתי להתאפר להתלבש
ואז התחלתי להלחץ כי פחדתי לשכוח משהו
ההסעה באה אחרנו ונסענו
הגענו לשם ב8:20 והיינו צריכים לחכות 10 דקות
נכנסנו תפסנו מקומות
ישבתי בין 2 חברות של אחותי
ואז כולם התחילו לאכול
אכלנו ואז הצטלמנו ורקדנו וצחקנו היה ממש כיף
ואז היו שם רקדני ברייקדנס(שזכו מקום ראשון) והייתה רקדנית בטן וזמרת אופרה ועוד נגנים
ואז התחילו לעלות לי מחשבות לראש שאני לא ארקוד(הכנתי ריקוד)
ובסוף אמרתי שכן בכל זאת אחותי
וכולם שאלו אותי אם אני רוקדת ומתי
כולם רצו שאני ארקוד
ואז אבא דיבר עם המנהל הוא אמר שעוד מעט
אז הלכתי להחליף בגדים למכנס שחור וגופייה
ונאלצתי לצאת ככה
יצאתי מחוץ למסעדה למקום שלא היו בו אנשים עשיתי חזרה על הריקוד
וחזרתי
הסתובבתי בבגדים האלה
רקדתי אכלתי שתיתי
ואז לפני העוגה הם קראו לי לרקוד
אבא שלי לקח את הווידאו לצלם ודוד שלי גם קם לצלם אותי
התחלתי לרקוד
ולא התבלבלתי בכלל
רק שהשיער הפריעה לי קצת חחח
סיימתי ת'ריקוד כולם מחאו כפיים
החלפתי בחזרה לשמלה והלכתי לשתות
וגם כאב לי הראש
ולקחו אותי בכוח לרקוד
ואז הלכתי לקחת את הוידאו וצילתי
ואז גם דוד שלי שר בשבל אחותי וכולם רקדו
ואז כשצחילמתי פתאום 2 בנים מאיזה יומולדת אחר האו ותפסו אותי
ולא הבנתי כלום הייתי בהלם וההורים שלי הסתכלו עליי ואז אבא לשי לקח אותי חחח
ואז הנהג מההסעה התקשר לאבא שלי אמר שהוא כבר בחוץ
ואז אבא שלי יצא
אחרי כמה דקות יצאתי גם
כי היה לי קר
ואז היה איזה אחד ממש חמוד
והוא אמר לי שרקדתי יפה אמרתי תודה
ואז אחרי 20 דקות בערך נסענו הבייתה
ואז ההורים הלכנו לדודים שלי
ונשארנו רק עם החברות של אחותי
ישנתי בסלון כי לא רציתי לישון עם חברה של אחותי
ב5:50 שמעתי ת'פון של אחותי מהעבודה מצלצל ויש לו רטט וצלצול משגע
התעצבנתי
והמשכתי לישון
התעוררתי ב9:40 אכלתי פרוסת עוגה של סבתא ואז ראינו את הווידאו וגיליתי שפספסתי שם איזה משהו עם הרקדנים
כולם עשו איתם סלטות וזה
באסהה
קיצרר
היה כיףף
ואמא שלי החליטה שיום הולדת שלי עושים גם
אבל איזה?
18!!
חחח יש עוד זמןן
זהוו מצטערת שזה ארוךך





