כלכך ציפיתי לרגע שהוא יבוא
כלכך ציפיתי לרגע שנדבר וניצחק
והכי צפוי שהוא נישאר אותו חרא
הוא לא ישתנה בגרוש
הוא פגע בי היום בצורה הכי משפילה שיש
ובהתנהגות הכי זוועתית
בהתחלה היה נחמד
ובסוף היה רע
לפחות הדבר היחיד שאני חושבת עליו עכשיו כדיי לא להתבאס
שמחר אני הולכת לראות את חופיתי שליי 😊
זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות !
שבוע טוב אנשים אוהבת אתכם
מבואסת בגלל בן!?
בחייייםםם לא
הוא לא שווה את זה
שאחת מדהימה,
מקסימה
יפה
מצחיקה
מתוקה
תתבאס בגללו
מאמי,הכול לטובה,אל תתני לדבר הזה לגרום לך להיות עצובה
וווו....
מחר חופיתייי!!!
קולולולולולו
תהנוו מתוקות שלי,נסיעה קל שתיהיה לך ברי שלי
אוהבתתת אותך 3>
מואה3>
ברוש בנים זה עם חרא
תמיד היו ותמיד ישארו..
אל תשימי עליו בשיט הוא לא שווה את זה!
אוהבת'תך 3>
לא שווה תבאסה
אבל כואב שמיתייחסים אלייך בזילזול כאילו את רכוש
או חפץ
צודקת ברי
אבל הגלגל יחזור אל תדאגי!
זה יבוא לו ב"בום"
ואת? תהני מזה!..=]
תחייכי מאמי!
מחר חופית,חיבוקיםםםםםם עד השמיים 😛
אוהבת אותך
מאמי שלי הוא ממש לא שווה אותך! שילך לחפש
מחר אני ואת עושים בלאגגגגגגגגגןןןןןןןןןןןןןןן
יהיה כיפיייייייייייייי😊😊😊😊😊
נביא לכם תמונות מהשטח 😂
אוהבת אותך
אל תהיי מבואסת בגללו
אם הוא גרם לך להרגיש רע סימן שאת לא שווה אותו !
אם את צריכה משוה אני באיסיקיו
אל תתני לו להתייחס אליך ככה
תתעלמי ממנו.. איככ שונאת בנים כאלה
אל תדאגי כמו שרגינה אמרה הגלגל יחזור אליו =]
תודה בנות אני כלכך אוההבת אתכןןן
ומה הכי עיצבן אותייייי
שהוא בלי שום קשר עושה לי
"בררר מה תפסת תחת" זה מגעיל!