להרבה מכם יש תמונות של ביצים צבעוניות כאלה בחתימה..ומתנות...מה הקטע של זה??? 😯
חחח
זה ביצים..
ששמים אותם בחתימות של פורום..
או בשינים..
ואחרי כמה זמן בוקע מהן ייצור.. !
אזז כולם מחכים שהביצה שלהם תבקעעע !
חחחחח
חחחחחחח הוצאת לי ת'שאלה מהפה!
אמאאא'לה בדיוק באתי לפתוח אשכול כזה! 😊
צליל מאמי כבר פתחו מלא אשכולות
על זה הנה אחד מהאשכולות ובתוכו
יש קישור
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...=68736&hl=ביצים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*