אין את חברה מעולה אוהבת מתוקה אין פשוט אני שמחה שאת חברה שלי חחח
יש להם פה ילדה זהב בפורום היא תענה לכם על כול בעייה
חחחחח....!!!! =]]]]
תודה!!! זה נורא מרגש....רציני...יש לי דמעות בעיניים.... על תיתייחסי לאתמול...זה היה מפגר וחראי!!! אני אוהבת אותך הכי בעולם...!!!!=]
אני יותר חח גנבתי לך את הכינוי חיחיחי ואי התמונה הישנה מכיתה ב איך השתננו לטובה חח
כן הא...התמונה משהו... פעם היינו מלאכיות....!!! חחחחח
כאלה תמימות...ועכשיו.... חחחחח את גדולללהה!! =]
עשית לי את הבוקר.... אין אין אין עלייךךך...... חבר שלך יאכל אותך....!! חחחחחחחח 😛 😁
מאמי אתן מקסימותתתתתתתת
אוהבת את שתיכן
אבל יש חוק בפורום הוא בנעוץ
תקראו בגלל זה נעלתי
ולהבא כותרות עם "כנסו" "דחוף"
"פליז" וכדומה אסורות!
מואהההההההההההההההההה ושבת שלום😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*