אוףף לא רוצההה אני מפחדתתתתת רצחחחחח..!!
זה הניתוח השני שלי..ברגל השנייהה..
מחר כעיקרון זה היום אישפוזז..וביום שני על הבוקר כשכולכם ישנים אני עוברת תניתוח..ב6-7 בבוקר..
מי שרוצה..אני בברזילי(אצ'קלונה) חח
ומי שרוצה גם..תפלא שלי..הוא באווייי באייסי...
343559093
בקיצורר..אוהבת אתכםםםם..לא רוצה עוד פעםםםם:'(
וווואיי מאמי זה באמת נשמע כמשהו שהיית רוצה לוותר
אלל תפחדי זה לטובתךך
תעברי את זה כמו גדולה וזה יהיה מאחוריך
העיקר הבריאווות , ואת תבריאי והכל יהיה בסדר ( :
שיהיה לך המווווון בהצלחה מאמי אוהבת אותך ( :
מאמי עברת את זה פעם אחת
את תעברי את זה גם בפעם
השנייה הכל יהיה בסדר בהצלחה
מאמי מחזיקה לך אצבעות תהיי חזקה
אם את צריכה משהו יש לך את הפלא שלי
אוהבת אותך המון ובהצלחהההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תיהיה חזקה...מקווה שיעבור חלק...
שיהיה ניתוח מוצלח...
אל תפחדי!! אנחנו כאן תומכים בך מהאתר!! 🙄
המון בהצלחה...! על תידאגי....זה יעבור מהר בעזרת ה'
תיהי חזקה מאמי!
כולנו אוהבים אותך!! 😊
את תעברי אותו אנחנו מאמינים בך
ואיי ,
מאמי תהיי חזקה
את תעברי את זה בעזרת השם
את חזקה:]
שיהיה המון בהצלחה
אוהבת אותך
QUOTE (koka15 @ 30/06/2007) ואיי ,
מאמי תהיי חזקה
את תעברי את זה בעזרת השם
את חזקה:]
שיהיה המון בהצלחה
אוהבת אותך
😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 30/06/2007) וווואיי מאמי זה באמת נשמע כמשהו שהיית רוצה לוותר
אלל תפחדי זה לטובתךך
תעברי את זה כמו גדולה וזה יהיה מאחוריך
העיקר הבריאווות , ואת תבריאי והכל יהיה בסדר ( :
שיהיה לך המווווון בהצלחה מאמי אוהבת אותך ( :
^^
עדידיד??
מאחלת לך בהצלחה בניתוח
אלוהים איתך!!.(=
תיהי הכי הכי חזקה
אוהבת אותך
QUOTE (_קרנוש_ @ 30/06/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 30/06/2007) וווואיי מאמי זה באמת נשמע כמשהו שהיית רוצה לוותר
אלל תפחדי זה לטובתךך
תעברי את זה כמו גדולה וזה יהיה מאחוריך
העיקר הבריאווות , ואת תבריאי והכל יהיה בסדר ( :
שיהיה לך המווווון בהצלחה מאמי אוהבת אותך ( :
^^
בהצלחה עדידוש ! 😊
כפרעליכםםם מה הייתי עושה בלעדיכם?!?!?
תודהה..!!!
QUOTE (רגייי @ 30/06/2007) עדידיד??
מאחלת לך בהצלחה בניתוח
אלוהים איתך!!.(=
תיהי הכי הכי חזקה
אוהבת אותך
כולנו איתך תאמיני וזה יצליח!!!!
הרבבה הרבה
ווו.. אין לך ממה לפחד
כמו שאמרת כבר עברת ניתוח כזה לא ?
אממ שולחת חיבוקי ענק ענקי!!
אהההה
וזה אומר תכלי לבוא למפגש ב-9.7 או ש.... ?
אווווווווווווווווווהבת!!!
😁
מאמי
את תעברי את זה כמו גדולה!!
אנחנו כאן איתך
יהיה טוב!!
אוהבת אותךך
בהצלחה
QUOTE (טוניטה @ 30/06/2007) מאמי
את תעברי את זה כמו גדולה!!
אנחנו כאן איתך
יהיה טוב!!
אוהבת אותךך
בהצלחה
תיהיי חזקה מאמוש אוהבת אותך