מישהו הולךךךךךךך ? =][=
הולך להיות פצצה
איפה זה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 30/06/2007) איפה זה מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
?
חיחי לא שמעתי על זה..
QUOTE (koka15 @ 30/06/2007) איפה זה?
😯
QUOTE (רגייי @ 30/06/2007) QUOTE (koka15 @ 30/06/2007) איפה זה?
😯
😕 😁
שלושה של ימים של ריקודיייייים !!
10/7-12/7 בגני יהושוע
http://www.layla.co.il/dancecity/
יאויאואיואיו =]]]]]]]]]
אאאהבבתתתייי !
יש מצב שההוללכת :], נדבר עם החברות !
את הולכת בייבי ?
כנראה שכן
ריקודים ואני איך שאני לא אלך ? 😉
נשמע טוב..נראה אולי אני אלך עם חברות.
יווו זה כזה שווה
אבל אני עובדת בימים האלה.. איזה דפקה =\
אה..נכון נכון
היה משו בטי וי
אוי בא לי ללכת
אבל...
חחח
לא יודעת
תהנו מי שהולך 😁😁
יאא באאא ליי אבל אני גם עובדת בתאריכים האלה
זה מהבוקר עד הערב? או רק בלילה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*