" .. להיות לבד בלי אמא ובלי החברים
בארץ לא נודעת מצפים ....
וכשתחזרו לאמא יהיה לנו פה חג
ימריאו בלונים אל השמיים
תצעדו קדימה אנחנו מהצד
שלושה אחים לנשק ביד ביד "
מדהיםם איך קוראים לשיר?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה שיר יפה
קרה משהו שחרווני?
QUOTE (koka15 @ 30/06/2007) איזה שיר יפה
קרה משהו שחרווני?
??
וואלה לא קרה כללום ...
קוווראים לו אחים לנשק של ירון כהן .
בין היפפפפים
אה הבנתי חחחחחחח. 😊
שיר יפה. 😉
שמחה שלא קרה כלום בובה ,
אהבתי את המילים של השיר..
QUOTE (HeNNNNNNN @ 30/06/2007) שמחה שלא קרה כלום בובה ,
אהבתי את המילים של השיר..
😁