אני פשוט שונאת את עצמי בזמן האחרון
השתנתי כל כך
אני לא יודעת מה קורה לי
אני פוגעת באנשים שאני הכי אוהבת בעולם
אני שמה זין על הכל
לא רואה אף אחד ממטר
לא מעניין אותי כלום.. זאת לא אני =\
הילדה שהכי היה אכפת לה
הילדה שתמיד הייתה שם בשביל כולם
כיאילו נעלמה פתאום.. אני כבר לא מכירה את עצמי =\
עובר עליי משהו ואין לי מושג מזה
אבל זה כל כך הורס אותי והורס לי תחיים
אני לא יכולה לשלוט בזה בכלל 😢
והוא מזיק לי יותר.. הוא משחק בי כמו בובה
חושב שהרגשות שלי זה עוד משחק
אכפת לי ממנו, עדיין אכפת לי ממנו
אני עדיין חושבת עליו
עדיין מקווה שנחזור לדבר יום אחד
אבל הוא עדיין מאחורי הגב שלי ממשיך לדבר מגעיל
ממשיך לשים עליי זין
ממשיך לשחק אותי כיאילו אף פעם לא הייתי קיימת בשבילו
לפעמים אני חושבת שפשוט נתתי יותר מדי והוא רק לקח ולקח וניצל
ועכשיו פשוט זרק =\
תקופה רעה שכזאת, הכל נופל עליי אחד אחרי השני
וממוטט אותי לאט לאט
בא לי למות פשוט.. =[
מקווה שהתקופה המגעילה הזאת תיגמר כבר..
סתם פריקה.. לא יכולתי יותר =\
ווא ווא מאמי תרגעי ... מפה ועד לשנוא את עצמך !? \:
רע לך עם עצמך ? תשתני
ואם כ"כ חשוב לך לחזור להיות כמו פעם
את תחזרי להיות כמו שהיית ואפילו יותר טובה (:
למרות שאני בטוחה שאת לא כזאת מפלצת כמו שאת מתארת ...
219028770
אני אספר לך סיפורים יותר גרועים על עצמי
אם זה ינחם אותך (:
ובקשר אליו ...
אמרת שאת שמה זין על כולם , לא !?
תפסיקי ושימי רק עליו זין עננננק !
אווווהבת 3>
קודם כל לכי לשטוף פנים מאמי תירגעי
אין סיבה שתשנאי את עצמך
כי את לא כזאת... לא יודעת
מה הביא אותך לשינוי הזה אבל זה לא
השינוי שבך זאת עוד ילדה שנכנסה אלייך
אז תעיפי אותה...
כי את הטוב שיש בך ואת האכפתיות והאהבה
כלפי אנשים יש לך עובדה שפתחת וכתבת את האשכול הזה
תסתכלי על הטוב שאת מודעת למצב
ומעכשיו תשני את כל זה
אין סיבה שתפגעי באנשים שאת אוהבת
בהצלחה מאמי והכל יסתדר
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
ולגבי אותו אחד אם הוא כזה זבל
הוא כנראה לא שווה את האהבה שלך
לא חסרים אנשים שישמחו לקבל אותה
תדעי להמשיך ולא להיתקע על משהו
שלא שווה את זה כי את סתם גומרת לעצמך סבל
מי הוא בכלל שהוא יתנהג אלייך וכלפייך ככה?!?!?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 29/06/2007) קודם כל לכי לשטוף פנים מאמי תירגעי
אין סיבה שתשנאי את עצמך
כי את לא כזאת... לא יודעת
מה הביא אותך לשינוי הזה אבל זה לא
השינוי שבך זאת עוד ילדה שנכנסה אלייך
אז תעיפי אותה...
כי את הטוב שיש בך ואת האכפתיות והאהבה
כלפי אנשים יש לך עובדה שפתחת וכתבת את האשכול הזה
תסתכלי על הטוב שאת מודעת למצב
ומעכשיו תשני את כל זה
אין סיבה שתפגעי באנשים שאת אוהבת
בהצלחה מאמי והכל יסתדר
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
ולגבי אותו אחד אם הוא כזה זבל
הוא כנראה לא שווה את האהבה שלך
לא חסרים אנשים שישמחו לקבל אותה
תדעי להמשיך ולא להיתקע על משהו
שלא שווה את זה כי את סתם גומרת לעצמך סבל
מי הוא בכלל שהוא יתנהג אלייך וכלפייך ככה?!?!?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי הוציאה לי תמילים מהפה
QUOTE (koka15 @ 30/06/2007) QUOTE (נאפי @ 29/06/2007) קודם כל לכי לשטוף פנים מאמי תירגעי
אין סיבה שתשנאי את עצמך
כי את לא כזאת... לא יודעת
מה הביא אותך לשינוי הזה אבל זה לא
השינוי שבך זאת עוד ילדה שנכנסה אלייך
אז תעיפי אותה...
כי את הטוב שיש בך ואת האכפתיות והאהבה
כלפי אנשים יש לך עובדה שפתחת וכתבת את האשכול הזה
תסתכלי על הטוב שאת מודעת למצב
ומעכשיו תשני את כל זה
אין סיבה שתפגעי באנשים שאת אוהבת
בהצלחה מאמי והכל יסתדר
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
ולגבי אותו אחד אם הוא כזה זבל
הוא כנראה לא שווה את האהבה שלך
לא חסרים אנשים שישמחו לקבל אותה
תדעי להמשיך ולא להיתקע על משהו
שלא שווה את זה כי את סתם גומרת לעצמך סבל
מי הוא בכלל שהוא יתנהג אלייך וכלפייך ככה?!?!?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי הוציאה לי תמילים מהפה
בדיוק !!!!!
תמיד כאן בשבילך !!!
ובחיים אל תדברי על עצמך ככה..
שונאת את עצמך?!
למה?!
בגלל איזה מניאק..?!
בגלל שהשתנת?!
אז תחזרי להיות אותה אחת שהיית !
ותשימי זין... רק עליו !
מאמיי איך את מרגישהה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי,תהי ברגעים האלה חזקה
הרבה אנשים עוברים דברים
ועושים משו שהם לא מבינים למה
אבל זה תקופות,
את תביני מאמי,
קחי לעצמך זמן
תחשבי טוב טוב
אל תעשי שטוויות
תיהי חזקה!
אל תפגעי באנשים שאת אוהבת
פשוט תני לעצמך זמן להבין מה קורה לך
מקווה שהכול יסתדר
אוהבת 3>
תודה לכולכן אתן ממש חמודות
ומורני אני מרגישה הרבה יותר טוב הלכתי לישון קצת ונרגעתי =]
חשבתי על זה ואני ייקח קצת שקט מהכל לחשוב עם עצמי על כל מה שקורה לי
ככה אני יוכל לחזור לעצמי סוף סוף..
אוהבת את כולכן אתן פשוט מדהימות..!! 3>
הכל יהיה בסדר מאמי
תחשבי על הדברים ותנוחי קצת
אוהבת המון ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 30/06/2007) הכל יהיה בסדר מאמי
תחשבי על הדברים ותנוחי קצת
אוהבת המון ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני תודה.. אוהבת'תך 3>
QUOTE (נאפי @ 30/06/2007) קודם כל לכי לשטוף פנים מאמי תירגעי
אין סיבה שתשנאי את עצמך
כי את לא כזאת... לא יודעת
מה הביא אותך לשינוי הזה אבל זה לא
השינוי שבך זאת עוד ילדה שנכנסה אלייך
אז תעיפי אותה...
כי את הטוב שיש בך ואת האכפתיות והאהבה
כלפי אנשים יש לך עובדה שפתחת וכתבת את האשכול הזה
תסתכלי על הטוב שאת מודעת למצב
ומעכשיו תשני את כל זה
אין סיבה שתפגעי באנשים שאת אוהבת
בהצלחה מאמי והכל יסתדר
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
ולגבי אותו אחד אם הוא כזה זבל
הוא כנראה לא שווה את האהבה שלך
לא חסרים אנשים שישמחו לקבל אותה
תדעי להמשיך ולא להיתקע על משהו
שלא שווה את זה כי את סתם גומרת לעצמך סבל
מי הוא בכלל שהוא יתנהג אלייך וכלפייך ככה?!?!?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורני
QUOTE (koka15 @ 30/06/2007) QUOTE (נאפי @ 29/06/2007) קודם כל לכי לשטוף פנים מאמי תירגעי
אין סיבה שתשנאי את עצמך
כי את לא כזאת... לא יודעת
מה הביא אותך לשינוי הזה אבל זה לא
השינוי שבך זאת עוד ילדה שנכנסה אלייך
אז תעיפי אותה...
כי את הטוב שיש בך ואת האכפתיות והאהבה
כלפי אנשים יש לך עובדה שפתחת וכתבת את האשכול הזה
תסתכלי על הטוב שאת מודעת למצב
ומעכשיו תשני את כל זה
אין סיבה שתפגעי באנשים שאת אוהבת
בהצלחה מאמי והכל יסתדר
אם את צריכה משהו אני פה תמיד
ולגבי אותו אחד אם הוא כזה זבל
הוא כנראה לא שווה את האהבה שלך
לא חסרים אנשים שישמחו לקבל אותה
תדעי להמשיך ולא להיתקע על משהו
שלא שווה את זה כי את סתם גומרת לעצמך סבל
מי הוא בכלל שהוא יתנהג אלייך וכלפייך ככה?!?!?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי הוציאה לי תמילים מהפה
😊
עדידוש אני אוהבת אותך מתוקה
מקווה שהכל פסדר עכשיו
QUOTE (koka15 @ 30/06/2007) עדידוש אני אוהבת אותך מתוקה
מקווה שהכל פסדר עכשיו
ברי גם אני אוהבת אותך מאמי שלי
והכל בסדר עכשיו =]