😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
למה בסופו של דבר כ ל ו ם לא מסתדר לי ?
איזה יומיים גרועיים,
הלוווואי והכל יסתדר כבר..........
כעחעלכע$#%$%FDDFGי$#%
GRG
%$##########%5555555
$#$FFFGF$#################
YעFGעכG$%$%$#%
GRGFFFFFFFF%G$FERFREקקקקקקק
מצטערת😢
מאמי מה קרה? =[
אל תדאגי , מבטיחה לך שהכל יסתדר בסוף !
סתם תקופה מעצבנת..
אאאוווהבת אותך יפה שלי
חני אני אוהבת אותך 😢
שום דבר לא אומר שאת צריכה לקבל את היחס הזה.
אני אדבר איתך באיסי,
ואל תיעלמי לי...
את חזקה, אל תתני לזה לשבור אותך !
אני לא מסוגלת לתאר במיליםמה שאני מרגישה עכשיו
מה קרררה ? O:
לא אוהבת לראות אותך עצובה .
דברי איתי במסן יפתי .
בסופו של דבר הכל מסתדר
ואם זה לא הסתדר זאת אומרת
שזה לא סוף המלחמה ולא סוף התהליך
תרימי את הראש מאמי תלחמי
על מה שאת רוצה שיסתדר ועל
איך שאת רוצה שיסתדר והכל יהיה טוב
מבטיחה לך! אוהבת אותך מאוד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חנוש מאמי,
כל מה שקורה לטובה
והכל יסתדר אחרכך את תראי
ויהיה טוב
אל תהיי עצובה יפה שלי
אני אוהבת מלאאאא
חנוש זאת כנראה תקופה לא טובה
יהיה טוב ממאמי
והכל יסתדר ..
אני בטוחה !!
אוהבת ..
יא מאממי שלי?!
מה קרה?!
אל תהיי עצובי.
שוהי רק תקופה...
שתעבור..
ואחרייה תבוא תקופה טובה יותר !
אוהבת אותך !
יהיה בסדר3>>>
מה קרה מאמי?
מקווה שהכל יסתדר
לדברים יש נטייה להסתדר תמיד
אל תתיאשי, תלחמי על מה שאת רוצה
כי בסוף תשיגי את מה שאת רוצה
אם את צריכה משהו אני פה תמיד 3>
חן,דברים לא מסתדרים מבחינתך,
אבל כל דבר שנעשה,הכול לטובה
אלוהים יודע מה טוב בשבילך
ולפעמיים קורים לנו דברים
שאנחנו לא מבינים בכלל למה ואיך
אבל בסוף מבינים את הסיבה,
למרות שלפעמיים זה לא הכי מובן
אבל הכול יסדתר בדרך הטובה בשבילך
אוהבת אותך
תודה תודה ענקית לכוולן אתן באמת מקסימות ...
זו לא בדיוק תקופה חרא ... זה משהו מתמשך כזה
ואני מקווה שזה באמת הולך להיפתר כי קשה לי.......
תיהיי בטוחה שזה יפתר !
אאווהבת :]