לא מפסיקה לבכות !!
מכל דבר קטן .. 😢
חזרתי עכשיו היה כל כך רע 😢
כמה בכיתי אלווווהים
ועעעעל מה ?!#
מה היה רע מאמי?
אל תקחי את הדברים בפרופורציה לא נכונה מאמי
כי הוא יחזור זה לא שהוא נסע לנצח
נכון שאת צריכה את החיבוק ואת
האהבה שלו עכשיו כי קשה לך
אבל יש לך אותה מאיתנו, מהחברים, חברות ומהמשפחה
הכל יהיה בסדר שולחת לך חיבוק ענקי
ואל תהיי עצובה אחרת השבוע הזה
יעבור לך כמו צב תעזרי לעצמך
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה סתם ;\
זה לא היה בגללו ..
פשוט היציאה נדפקה \=
היה מזה בלאגן
ונשברתי לא יודעת
אני גם במחזור חח אז זה משפיע...
אני בסדר עכשיו ;]
תודה מתוקותת
ונאפי אני דעת שהוא יחזור(:
זה לא היה בגללו ..
ברור שזה משפיע
סתם אמרתי שאני צריכה אותו כי תמיד הוא יודע לעלות לי תחיוך לפנים ;]
חיחחח אבל הכל בסדרררר =]
מותק!??
תיהי חזקה!!
המחזור השפיע? 😛
תני לו כאפה 😊 😛
תיהי חזקה מאמי,
אל תשברי
קחי הכול בפרופורציה נכונה
תיהי אופטימית
ואל תבכי,
אל תתני לדברים האלה לגרום לך לבכות!
אוהבת אותך 3>
אני עם רגינה.. תמיד תהיי אופטימית =]
והכל יהיה בסדר בסוף.. 😁
QUOTE (רגייי @ 30/06/2007) המחזור השפיע? 😛
תני לו כאפה 😊 😛
חח אי אפשר זה יכאב ;P
איזה אופטימיות אתן יואו חח
הלואי הייתי כמוכןןן ;\
לפעמים אני סתם עושה סיפורים מדברים קטנים
ואני יודעת שזה סתם שטויות !!
ושיש דברים יותר גרועים
זה ממש מרגיז חחחח ;\
אופטימיות ..😁
כי אחרי כל הרע,תמיד בא ההטוב
אז מתוקה
תחייכי!..=]
QUOTE (sexy_girl8 @ 30/06/2007) QUOTE (רגייי @ 30/06/2007) המחזור השפיע? 😛
תני לו כאפה 😊 😛
חח אי אפשר זה יכאב ;P
איזה אופטימיות אתן יואו חח
הלואי הייתי כמוכןןן ;\
לפעמים אני סתם עושה סיפורים מדברים קטנים
ואני יודעת שזה סתם שטויות !!
ושיש דברים יותר גרועים
זה ממש מרגיז חחחח ;\
מאמי שלי גם לי יש תקופות שאני לא אופטימית בהן
אבל למדתי עם תתני חיוך אל העולם הוא יחייך אליך בחזרה..
תאמיני בזה =]
דיי אל תבכי
תאמיני לי שאת לא צריכה אותו
עכשיו את בוכה.. ובעוד כמה שעות תקלטי שאת לא צריכה לבכות בגללו
אני איתך בהכל!