וכמו שאני תמיד עושה
בונה לעצמי הר של אשליות
בלי להכיר
בלי לדבר
בלי לברר
בלי להבין
פשוט בונה לי הר של אשליות
ועכשיו?ההר עוד לא התמוטט
אבל זה יכול לקרות
אז במקום לגרום לו להתגשם ולהסתכן בהתמוטטות
אני מפרקת אותו לאט לאט
ויחד איתו את החלומות שלי
אוף,למה אני ככה?😢
גלו'ש
זאת לא רק את
גמני לצערי
וחייבים לשנות את זה
ולהבין שזה פוגע אך ורק בך
תנסי לא לבנות את ההר האשליות
לפני שאת
מדברת,
מבררת,
מכירה,
ומבינה
קודם כול תחיי לפי האורח חיים שלך,
תעשי מה שטוב לך
ואל תבני ציפיות,אשליות
לפני הזמן
קודם תעשי את כל הההלכים לפנ כל התהליך
העיקר מאמי
שלא תפגעי
תעשי הכול שלב אחר שלב
תחשבי פעמיים
אל תתני לדברים להרוס אותך
ואם את בונה כבר את ההר
תנסי פשוט להגשים את האשליות
לפחות את רובן
אל תתני לו להתמוטט
פעם הבאה
אוהבת אותך
ושיהיה לך רק טוב מתוקה!!
מואה 3>
אסור לך לפחד מדברים
תאמיני שזה יצליח
ושיצא מזה טוב
אחרת את תהרסי לעצמך הרבה דברים
את למעשה מוותרת על ההנאות
והטוב שבחיים שלך בלי לנסות או לדעת
אל תחששי נסיכה שלי
תמיד תזכרי שהכל לטובה
וגם אם תתאכזבי לא יקרה כלום
את רק תלמדי מזה יותר
אוהבת אותך מאוד נסיכה ותמיד
פה בשבילך מואההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (רגייי @ 29/06/2007) גלו'ש
זאת לא רק את
גמני לצערי
וחייבים לשנות את זה
ולהבין שזה פוגע אך ורק בך
תנסי לא לבנות את ההר האשליות
לפני שאת
מדברת,
מבררת,
מכירה,
ומבינה
קודם כול תחיי לפי האורח חיים שלך,
תעשי מה שטוב לך
ואל תבני ציפיות,אשליות
לפני הזמן
קודם תעשי את כל הההלכים לפנ כל התהליך
העיקר מאמי
שלא תפגעי
תעשי הכול שלב אחר שלב
תחשבי פעמיים
אל תתני לדברים להרוס אותך
ואם את בונה כבר את ההר
תנסי פשוט להגשים את האשליות
לפחות את רובן
אל תתני לו להתמוטט
פעם הבאה
אוהבת אותך
ושיהיה לך רק טוב מתוקה!!
מואה 3>
^^^^^^^
!!!
QUOTE (pelad1 @ 29/06/2007) QUOTE (רגייי @ 29/06/2007) גלו'ש
זאת לא רק את
גמני לצערי
וחייבים לשנות את זה
ולהבין שזה פוגע אך ורק בך
תנסי לא לבנות את ההר האשליות
לפני שאת
מדברת,
מבררת,
מכירה,
ומבינה
קודם כול תחיי לפי האורח חיים שלך,
תעשי מה שטוב לך
ואל תבני ציפיות,אשליות
לפני הזמן
קודם תעשי את כל הההלכים לפנ כל התהליך
העיקר מאמי
שלא תפגעי
תעשי הכול שלב אחר שלב
תחשבי פעמיים
אל תתני לדברים להרוס אותך
ואם את בונה כבר את ההר
תנסי פשוט להגשים את האשליות
לפחות את רובן
אל תתני לו להתמוטט
פעם הבאה
אוהבת אותך
ושיהיה לך רק טוב מתוקה!!
מואה 3>
^^^^^^^
!!!
איתכם !
זה כ"כ כמוני..
אז אולי במקום לתת להר הזה להתמוטט
תעשי משהווווווו !![ הבטחת לי D:]
בהצלחה מאמי ..
יהיה טוב . אל תוותרי
ביישנות לא תוביל אותך לאף מקום !!
לאביו
חנוש מצטערת כבר הלכתי לישון-נדבר היום : 3>
ולכולם, תודה רבה רבה רבה
אחרי שיחה ארוכה עם שנינוש החלטתי לא לתת לעצמי להתאכזב ולעשות עם זה משהו
שנינה?! ת-ו-ד-ה
לא יודעת איך הייתי עוברת את זה אם לא את...
אוהבתותך המון!
QUOTE (HeNNNNNNN @ 29/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 29/06/2007) QUOTE (רגייי @ 29/06/2007) גלו'ש
זאת לא רק את
גמני לצערי
וחייבים לשנות את זה
ולהבין שזה פוגע אך ורק בך
תנסי לא לבנות את ההר האשליות
לפני שאת
מדברת,
מבררת,
מכירה,
ומבינה
קודם כול תחיי לפי האורח חיים שלך,
תעשי מה שטוב לך
ואל תבני ציפיות,אשליות
לפני הזמן
קודם תעשי את כל הההלכים לפנ כל התהליך
העיקר מאמי
שלא תפגעי
תעשי הכול שלב אחר שלב
תחשבי פעמיים
אל תתני לדברים להרוס אותך
ואם את בונה כבר את ההר
תנסי פשוט להגשים את האשליות
לפחות את רובן
אל תתני לו להתמוטט
פעם הבאה
אוהבת אותך
ושיהיה לך רק טוב מתוקה!!
מואה 3>
^^^^^^^
!!!
איתכם !
זה כ"כ כמוני..
😊
תמיד פה בשבילך !