נשבעת לכם שבחיין שלי לא רציתי להתחפף מכאן כמו עכשיו
נשבר לי מכולם פה
משחקים אותם מבינים והכי טובים
וחברים
חושבים שהכל ורוד אצלי סעמק אין לי כוח כבר
והכי מעצבן שהיחיד שיכול להבין אותי טס לו לחוו"ל לבקר את אבא שלו אוףףף
אני רוצה שיעבור החודש הזה ואני יעוף מכאן לשבוע יהיה טוב
וכן מודה שאחותי כאן יותר כיף יש יותר רעש פחות מרגישים לבד
מאמי,
אל תריגישי ככה
תיהי עם אנשים שגורמים לך לחייך
אל תתני לעצב להשתלט עלייך
תהני מאמי..(=
אוהבת אותך 3>
רגי אני כבר מרגישה ככה
נשבר לי מכולם פה
ואין כל מי שכיף לי אותו והוא חבר אמיתי נסע
אוףףףףףףףףףף....
אוהבת אותך
לא כולם כאלה מאמי
אני בטוחה שהמשפחה לא ככה
ותמיד יש את החברים האמיתיים
שהם לא כאלה אל תתבאסי מאמי
החופש הזה יעבור אבל תשתדלי
להנות תחשבי חיובי
הכל יהיה טוב
אוהבת המון ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ההורים בסדר בכלל לא שמים לב אלי
חברות חברים וכל הזה נסעו להם
ונשארתי עם כל המניאקים
ויש חלק שנשארו והם בסדר
אבל לא יבא להם
עזבי גרמו לי להרגיש חרא היום
לא רוצה שהחופש יגמר זה לא שיהיה יותר טוב
אני רק רוצה גם לצאת לחופש לטוס כבר
תודה מורני אני משתדלת לחשוב חיוהי
לא תמיד הולך
אוהבת אותך
אני אוהבת אותך. 😁 😁
הכול יהיה בסדר. 😁
אני תמיד פה בשבילך את חשובה לי 😛
הכול לטובה. 😎
תראי להן מזה לא שוותת כלוםם בעעע עליהן. 😊 😠 😨
את תסעי בקרוב זה יעשה לך טוב. 😊 😊
עכשיו אני רוצה חיוך הרי היום היית מאוד שמחה מה כבר שכחת מה היה היום 😯 😢 🙄 😁
חיבוק גדוללללל 😊 😁
מרוב דממה שעכשיו נשארה
שומע את קולה של הנשמה בוכה
וואלה אין לי הרבה מה להגיד לך \:
רק שבחיים ה-כ-ל עובר
ובדיוק ככה הרגשתי לפני שבוע
ועבבבר (:
יהיה בסדר מאמי
מירב אני אוהבת אותךךך
*חיבוקקקקק*