בלי עין הרע.
טטפו טפו טפו טפו.
חמסה חמסה חמסה חמסה .
מלח מים מלח מים מלח מים.
הרגת אותי עם זה זה מזכיר לי את השיחה שלנו שכל הזמן אמרנו את זה חחח
ושכחת בעזרת השם חח
סתם ליפי מאושרת שאת מאושרת שאת מאושרת אז אני הכי מאושרת
אוהבת אותך עד אין סוף
ואת יודעת שבשביל זה אני פה
כדי לדאוג שאת כל הזמן תהיי מאוזרת
כפרה על משוגעת שלי אני חולה לך על הנשמה
אישתי הכי חשוב לי שתהיי מאושרת
ובעזרת השם בלי עין הרע מלח מים מלח מים חמסה חמסה חמסה טפו טפו טפו תישארי ככה כל החיים
שתהיה לך שבת נדירה
אוהבת אותך מלא
חחיבוקים ונשיקות מואההה
ליפזזיייי 😊
אני מזה שמחה בשבילך יפה שלי 😊😊😊
ליפזיייייייייייייייייייייייי!
אני כלכך שמחה בשבילך נשמהה.
מגיע לך להיות תמיד מאושרת!!
תזכרי שאחרי תקופה רעה, תמיד תמיד מתמיד באה תקופה טובה וגדושה באושר והיא נשארת להרבה זמן!
תמיד תחייכיייייייייייייייי כי באמת הכל לטובה!
ובכל דבר רע, תמצאי משהו טוב!
אני אוהבת אותךך
ושמחה בשבילך כלכךך
הלוואי שתמיד תהיי מאושרת.
מואההה
שבת שלום!
אוהבתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
555 שתמיד תהיי ככה מאמי
את רואה שאחרי כל רע בא טוב?
הכל מסתדר בסופו של דבר
יהיה בסדר נסיכה שלי
אוהבת אותך מאודדדדדדדדד
שמחה לראות אותך ככה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אההה.ליפזייי שמחה =] =] =]
תמיד
תמיד
תמיד
חיוך על הפנים
אוהבת אותך 3>
יש לנו עוד שיחה לסיים !
ואני כלכך שמחה לשמוע את זה בובי שלי
הכל לטובההה, כל מה שקורהה
אוהבת אותך
שבת שלום