לא דיברנו כל היום..
ואתמול שלחתי הודעה , "לילה טוב מאמי" והוא לא החזיר .
מה קרה עכשיו ?
עשה את שלו ונעלם . . ?
אניייי לא יודעת מה לעשששות..
ואני לא רוצה שתכתבו עכשיו שהכל יעבור , והוא סתם אחד, והוא לא שווה אותייייי..
וכל אלללההה..
פשוט מה אתם חושבים על זה ?
איזה סיבה יש לו לא להיתקשר ????
אני כל מתגעגעתתתתתתתתתתתת...
נהנתי כל-כך יום רביייייעיי בלילה..
כמו שלא נהנתי בחחחחייייםםם...
אחרי שננננההה.. עוד פעם להיות איתתתתוווו...
אני אוהבת אותו קרוב ל-3 שנים !!!!!!!!!!!!
והייתה שנה הפסקה . 😊
קייצרר, אל תנסו לנחם.
פשוט תגידו את דעתכם !
😢
אם הוא לא היה שווה אותך
לא היית נהנת איתו כל כך ביום רביעי
זה דבר ראשון ככה שהוא כן שווה
גם אם הוא פוגע אולי הוא אוהב באמת וזה כן שווה...
ולזה שהוא לא החזיר אולי הוא לא ראה
אולי הוא לא יכל להחזיר
אולי לא היה לו זמן
אולי לא היה לו כסף
אולי נמחק
אי אפשר לדעת אולי הוא סתם גם לא החזיר
כי לא היה בא לו
חכי הוא בטוח ישלח לך מאמי
אוהבת אותך ושבת שלום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לדעתי זה לא עושה אותך "פחות טובה" או משהו כזה כשאת מתקשרת אליו..
וזה לא עושה אותך "קרציה" לשלוח לו הודעות ..
נהנית ..
ואת רוצה לראות אותו ולשמוע אותו ..
וזה טבעי .. ואפילו מקסים בעיניי ..
אבל תני לעניינים לזרום לבד..
אל תכפי אליו,
ואל תחכי ליד הטלפון..
תמשיכי בחיים שלך, ותתרגשי מזה שהוא יכניס את עצמו לתוכם..
אל תכניסי אותו לחיים שלך מכורח הציפייה ..
ושבחיים לא ייפול החיוך שלך,
כי אני בטוחה שבזה הוא התאהב ..
אוההבת אותך,
ותמיד כאן בשבילך ..3>
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 29/06/2007) לדעתי זה לא עושה אותך "פחות טובה" או משהו כזה כשאת מתקשרת אליו..
וזה לא עושה אותך "קרציה" לשלוח לו הודעות ..
נהנית ..
ואת רוצה לראות אותו ולשמוע אותו ..
וזה טבעי .. ואפילו מקסים בעיניי ..
אבל תני לעניינים לזרום לבד..
אל תכפי אליו,
ואל תחכי ליד הטלפון..
תמשיכי בחיים שלך, ותתרגשי מזה שהוא יכניס את עצמו לתוכם..
אל תכניסי אותו לחיים שלך מכורח הציפייה ..
ושבחיים לא ייפול החיוך שלך,
כי אני בטוחה שבזה הוא התאהב ..
אוההבת אותך,
ותמיד כאן בשבילך ..3>
אוהבת אותך יפה שלי אולי תנסי לדבר איתו
אם תחכי שהוא יתקשר סתם תתאכזבי כזה לא קורה
אל תחכי לזה יותר מידי ,וותנסי שלא לחשוב על זה יותתר מייייידי ..
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 29/06/2007) לדעתי זה לא עושה אותך "פחות טובה" או משהו כזה כשאת מתקשרת אליו..
וזה לא עושה אותך "קרציה" לשלוח לו הודעות ..
נהנית ..
ואת רוצה לראות אותו ולשמוע אותו ..
וזה טבעי .. ואפילו מקסים בעיניי ..
אבל תני לעניינים לזרום לבד..
אל תכפי אליו,
ואל תחכי ליד הטלפון..
תמשיכי בחיים שלך, ותתרגשי מזה שהוא יכניס את עצמו לתוכם..
אל תכניסי אותו לחיים שלך מכורח הציפייה ..
ושבחיים לא ייפול החיוך שלך,
כי אני בטוחה שבזה הוא התאהב ..
אוההבת אותך,
ותמיד כאן בשבילך ..3>
עם דניאל
למה זה לא נשמע לי כל כך מוזר...?
אז לא דיברתם יום אחד...והוא לא החזיר הודעה(יכול להיות שהוא ישן)...
למה את קופצת ישר למסקנות?זה כל כך מפחיד אותך שהוא ככה?
איזי איזי...במקרה הכי גרוע תתקשרי לברר...
זה נראה לי קצת חסר פרופורציה(יכול להיות שאני טועה..אבל ככה זה נשמע)
דניאל, חלק מהתגובה שלך נגעה בי.
כל השאר פשוט לא התאימו , בגלל שזה כבר עבר את זה מזמן.
הוא בכלל לא מאוהב.
הוא פשוט בנאדם שאי אפשר להסביר.
אני כבר לא יודעת מה הוא .
לא יודעת מה לעשות,
לא יודעת איך לגרום לו להרגיש מש'ו.
😢