יאוו איזה עצביםםםםם
כבר אין לי כוח לחפשש עבודהה פשוט התייאשתיייייי
הלכתי לראיון בבורגראנץ' לא קיבלו אותי ,קיבלו את חברה שלי
הלכתי היום לחפש עם עוד חברה עבודה והשארנו טלפון ב"הנריס"
היתקשרו אליה ולא אליי
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
זה כזהה מעצבןןן ומייאאשששששש:[
אני אשתגעעעעעעעעעע:[
והמצב רוח לא משתפרררר החופשש לא כיףף ליי
מאמי אל תהיי עצבנית מזה
זה קרה גם לי שנה שעברה ולא התייאשתי
כי את בדוק תמצאי עבודה =]
תהני מהחופש בינתיים גם בלי עבודה.. עד שתמצאי =]
אוהבת 3>
אל תתיאשי ,בסוף תממצאי ...........
אל תתעצבני מאמי כל עקבה לטובה
אל תתייאשי את תמצאי
עבודה אולי אפילו יותר טובה ממה שהיית
עד עכשיו
תחשבי חיובי
אוהבת המון ושבת שלום מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמייייייייייייייייי החופשש עוד אפילו לא התחיל!
אם תבואי בגישה כזו ברור שהכל יצא חרא וההרגשה תהיה חרא.
את לא מוצאת עבודה בינתיים?!
אז עזבי את זה עכשיו , תהני מהדברים האחרים בחופש, ותמשיכי לחפש שבוע הבא או משהו .
חבלללל להתעצבן ולהסית את עצמך בגישה כלכך רעה ופסימית .
תהיי אופטימית הכל יהיה טובבב!!!!!
אוהבת אותךךך!!
ממש צבים בעעע איכ הרגשה קקה
אני כבר חודש לא מוצאת.......... :/
גמני באותו מצב
אמא נמאס לי להסתובב בחנויות ולקבל כל הזמן דחיות.
חחח בחיים לא דחו אותי כל כך הרבה.
מתוקה תתעודדי, תלכי לעבוד באולם אירועים, נכון שהעבודה קשה, אבל היא בסה"כ די זמינה, ויש טיפים.
גם אני חשבתי ככה.
בואי לקפה ג'ו או ארומה בקניון איילון אני חושב שצריכים שם עוד עובדים.
QUOTE (mayafi16 @ 29/06/2007) גמני באותו מצב
אמא נמאס לי להסתובב בחנויות ולקבל כל הזמן דחיות.
חחח בחיים לא דחו אותי כל כך הרבה.
מתוקה תתעודדי, תלכי לעבוד באולם אירועים, נכון שהעבודה קשה, אבל היא בסה"כ די זמינה, ויש טיפים.
אווולם אירועים ? אל תעודדי אותה ..
עבודה חחחחרא .
רק במקרה ולא תמצצאי כללום
רק אז תלכי למלצר .
אבל שזאת תהיה הברירה האחרונה אחרונה ..
ואשכרה כמו שמורן כתבה -
כל עקבה לטובה (:
QUOTE (נאפי @ 29/06/2007) אל תתעצבני מאמי כל עקבה לטובה
אל תתייאשי את תמצאי
עבודה אולי אפילו יותר טובה ממה שהיית
עד עכשיו
תחשבי חיובי
אוהבת המון ושבת שלום מתוקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן כן עם נאפי בכול מילה 😉