אחת האחיות הקטנות של הקיפוד שלי [הנוכחי שלי 😊 החבררר]
באה עליי היום למספרה, הוא הקפיץ אותה ונסע
שמרתי עליה 😊
היא כזאת בובהההה!!!
בלי עין הרע 5555 רק בריאותתת!!!
חחח מתוקה😊
תתקרבי למשפחה לאט לאט חחעחעח אוהבת אותך
הדלקתי לה ערוץ 'הופ' והיא ישבה כמו ילדה טובה וצפתה בערוץ 😊
אבל כמובן גם שרה איתם 😁
כזאתתת ילדההה יפההה
כזאת מותקקק
ת' בובי 😊
גמני אוהבת'ך
QUOTE (hofit189 @ 29/06/2007) חחח מתוקה😊
תתקרבי למשפחה לאט לאט חחעחעח אוהבת אותך
=]
חח חמודה:]
שיהיה בהצלחהההה
אוהבת אותך 😛
חחח איזה מתוקה. 😁
אוהבת אותך חיחי 😁
מואה. 😛
חיחיחחיחיחיחיחי
איזה מותק
בהצלחה
אוהבת אותך
וווואאאי , איזה מתווקה את שהסכמת ((=
ואיזה בובי הילדה
שרת איתה ? 😛
ת' מושלמות שליי 😊
אוהבת'כן
מוווואה
חחחח לא היה לי זמן לשיר איתה
עבדתי =)
שמחה בשבילך מאמי
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ת' מותק
גמני אוהבת'ך המון
אחח ילדים קטנים~~..=] =]
חמודיםם 😁
אוהבת אותך