לכל מקום היא נדחפת לכל מקווווום !!
אי אפשר ככה !
גם עם חברה שלי לבד אני לא יכולה להיות !?!?!
זה כבר מביא עצבייייייייייייים 1
סאמק נדחף 😊
מוציא את כל החשק להכל
והיא לא יכולה להגיד לא ? בבבבבבבבבבבבבע 😠
שנינוש מה קרה מאמי?
אם באלך לספר אני במסנ
אוהבת אותך מאמי.
מאמי שלי מי הציקה לך אני יתן להה פצצצה
זאת אחת חברה של חברה שלי
שתמיד שאני רוצה ללכת עם חברה שלי לכל מקום
היא נדחפת תתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
איזה קריצה עם הטמבלית הזאת !
כבר חשבתי שנעשה משהו לבד
אבל איך אני יכולה לחשוב דבר כזה ? נו באמת שני !
כוסאמק איתה שתשמור על אחותה הקטנה !
אז כנראה אותה חברה שלך רוצה שהיא תבוא איתכן
הרי היא לא אומרת לה לא
זה באמת מעצבן לפעמים כשאת רוצה להיות חברה אחת כי בא לך היום לבלות דווקא איתה ועוד אחת נידחפת...קרה לי...אבל גם הכי מעצבן שהחברה השנייה אדישה לזה...=/// אבל אני מבינה אותה...כי לא נעים לה להגיד לחברה השנייה שלה לא.. טוב אבל מדיי פעם אפשר להמציא סיבה!! 😠
שוונאת ילדות כאלה שנדדפחות בלי בושה
!@#
אל תתני לזה לעצבן אותך ככה ..
QUOTE (hofit189 @ 29/06/2007) מאמי שלי מי הציקה לך אני יתן להה פצצצה
חופיתוש אבל למה באלימות? חחחח..
ואם כבר אלימות אז לפחות נבוא אליה כולנו יחד.. ;]
חחחחחחחחחחחחח חופית
שנינו'ש אל תתעצבני שימי מחסום
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שנינההה, מכירה את זה,
אבל תראי אפשר לדבר איתהה יפה בלי לפגוע אפילו בעקיפין שהיא תבין .
כי אם לא, אני לא חושבת שהיא תעלה על זה לבד...