אוווווףף. הכל מציק לייי!! 😢
בררושית!?
מה קרה?
אל תתני לדברים להזיק לך יותר מייידי
תחשבי חיובי..=] =]
הכול יהיה מעולה!..(=
מואה 3>
סתם הכל..
בראש ובראשונה- כמיהה לאהבה. (ושאפחד לא יתחיל לומר פה שאני לא צריכה לחכות או לחפש.. כי זה הדבר הכי מעצבן שאומרים..)
ומתלווה אליו המחזור הנחמד והמתוק שלי.. (שילך להזדייןן כואבבב!!)
וסתם, הכל!
QUOTE (lovey_love @ 29/06/2007) סתם הכל..
בראש ובראשונה- כמיהה לאהבה. (ושאפחד לא יתחיל לומר פה שאני לא צריכה לחכות או לחפש.. כי זה הדבר הכי מעצבן שאומרים..)
ומתלווה אליו המחזור הנחמד והמתוק שלי.. (שילך להזדייןן כואבבב!!)
וסתם, הכל!
מאמי מה קרה?
תתחברי אליי לאייסי אני צריכה לדבר איתך 348668637
o-oh.. מה עשיתי עכשיו?.. ^^
בעניין המחזור מבינה אותך [מניאאק]
ואל תדאגי אהבה תבוא
מקווה שהיא תבוא.. אבל שתבוא כבררררר!
ברושית
קודם כול תרגיישי טוב
ואל תדאגי הכול יבוא,
פשוט ..זה לא הזמן כנראה
אבל תהני בינתיים איך שאת 😛
אאאאאויי כפרעלללייך!!!!!!!!!!!!!!!!
את יודעת מה אומרים ? ברגע שהכי לא מצפים היא תגיע
תהיי חזקה!!!
אווווווווווהבת 😁
QUOTE (lovey_love @ 29/06/2007) o-oh.. מה עשיתי עכשיו?.. ^^
חחחחחחח איזה חמודה
לא עשית כלום
ברו'ש אל תתבאסי מאמי
תגידי תודה על המחזור את
יכולה להביא ילדים לעולם
ולגבי האהבה עוד תבוא לך אהבה יפה
אוהבת אותך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (--בובית--10 @ 29/06/2007) אאאאאויי כפרעלללייך!!!!!!!!!!!!!!!!
את יודעת מה אומרים ? ברגע שהכי לא מצפים היא תגיע
תהיי חזקה!!!
אווווווווווהבת 😁
😊
QUOTE (נאפי @ 29/06/2007) ברו'ש אל תתבאסי מאמי
תגידי תודה על המחזור את
יכולה להביא ילדים לעולם
ולגבי האהבה עוד תבוא לך אהבה יפה
ומאמי שלי,
אם את אי פעם צריכה אותי, אני תמיד פה בשבילך..!! מתי שאת רק רוצה..
החיים יפים..תחייכי יפה שלי, את אף פעם לא יודעת מי מתאהב בחיוך שלך.. 😊
אוהבת אותך המון..
מואההה
QUOTE (סוופרמאמי @ 29/06/2007) בעניין המחזור מבינה אותך [מניאאק]
ואל תדאגי אהבה תבוא
עם מירבוש 😊