שמוליק היא כולה דג זהבמסכן
שכל מה שהוא רצה זה לשחות באקווריום הקטנטן עם שני הדגים האחרים
ולאכול במיוחד לאכול
אבל אחותי המרשעת נסעה לחו"ל ולא האכילה אותו ייומיים הוא לא אכל ומת
מרשעת פשוט מרשעת
איך נפלו גיבורים
זה כזה מרושע למה הטובים תמיד מתים?
ועוד אני אהבתי אותו [טוב בערך]
עצוב מעוד עצובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אני משתגעת 🤪
חחחחחחחחחח ברוך דיין אמת.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😂
ערכתי חחחחחחחחחחחחח אני רעה 😁 😂
מירב רואים שהשתגעת חחחחחחחחחחחחחחחחחח 😛
מצטערת על שמוליקקקקק 😛 😯
נזכור אותו לעדדד. 😢
מואה אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך 😁 😁
QUOTE (15PrInCeSs @ 29/06/2007) הוא גם חייה 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחח שמוליק?!
😂
אהבתי...
נווו טוב...
גם הוא חייה.
QUOTE (15PrInCeSs @ 29/06/2007) הוא גם חייה 😢
😢
אני יודעת שהוא גם חייה בגלל זה זה עצוב
ועכשיו אחותי מרה לי במסן שהייתי צריכה להאכיל אותו
מאיפה אני יוודעת? זה הדגים שלה היא לא אמרה לי להאכיל אותו
אני אהבתי את הדג הזה
לתוכי שלי קוראים שמוליק שיבדל לחיים ארוכים...
שלא תדעי עוד צער
R.I.P
ת.נ.צ.ב.ה
מאי- בעזרת השם יחייה שנים רבות ואחלה שם שמוליק זה השם הכי יפה
חופית- 😢 מתגעגעת אליו
תום- רב תודות
הדלקתי נר זיכרון
עצוב..:|
אולי תקני עוד דג?
שלא יהיה להם משמעמם שם..
אני יקנ ביום ראשון אני יקרה לו אליעזר
חמרות ששום דג לא יהיה כמו שמוליק
אין תחליף לאף אחד..
אבל נקווה שיהיה להם טוב עם אליעזר 😁