חחחח...חברה!! המ קרה לכם...שנים כבר לא כתבתם כאןןן!!! =]]]]
כמה כוכבים חדשים צצו.... יאללה...!!! תתנפלו על הפורום....חחחחח אני יביא כמה תמונות של עשרת החתיכים.... =] מחכה לתגובות...!!! =] 😂
מחכים לתמונות חח😉
ואממ אני מעריצה את דניאל ודורון מכוכב נולד😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 29/06/2007) מחכים לתמונות חח😉
ואממ אני מעריצה את דניאל ודורון מכוכב נולד😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גםם אני אוהבתת את דניאל ודורוןן..
אחח איזהה קולותת!
וגם את חןן אהרוניי..;]]
הוא חמודד יש לו קולל מדהיםם..!
😁
QUOTE (hofit189 @ 01/07/2007) תעירי את כולם 😊 חחח
😂