יאהה בהצלחה!!
אבל בהתחלה את עוזרת מלצרית לא?..
ואז את ממלצרת.
ככה זה בדרך כלל בכל מקום
אם אין לך נסיון
אז אלו החוקים בדרך כלל
אבל בהצלחה מותק =] =]
QUOTE (רגייי @ 29/06/2007) יאהה בהצלחה!!
אבל בהתחלה את עוזרת מלצרית לא?..
ואז את ממלצרת.
ככה זה בדרך כלל בכל מקום
אם אין לך נסיון
אז אלו החוקים בדרך כלל
אבל בהצלחה מותק =] =]
תיראי זה קטרינג שמעסיק מלצריות שיעזרו להם עם האוכל שהם מביאים לאירועים.
חשבתי חזרתי מאולם עזרתי להם להכניס תאוכל ואני מלצרית .
אווי הרמתי דברים כבדים ואני לא יכולה לקפל תכף יד 😊
אהה זה שבת בר מצווה ככה שיהיו חתיכיםםם
QUOTE (pelad1 @ 29/06/2007) בהצלחה.....................אני מקווה שלא יפלו הצלחות
חחחחחחחחחחחחחחחחח
חחח אם מביאים אותי לעבוד כמלצרית
הם יוצאים בנזק XD
הדר איפה את מתחילה לעבוד בעזריאלי?