כל האשכולות שפתחתי בשבילו
כל העצב והכאב שעברתי בבגללו
הוא חזר מחו"ל
זה שאני מרגישה אליו דברים(הוא גדול ממני בכמה שנים)
מי קרא את כל האשכולות יודע
נכון?!!?
טוב אז מי? מי? התקקשר לרגינה אתמול?
הואאאאאאאא...
קולולולולולולו
וכמה ששוב רציתי לשכוח
וכבר רגשות מסוימים הלכו
הוא עם הקול שלו,עם הצחוק שלו
פשוט כבש אותי שוב
מה אני יכולה לעשות!?
הוא אמר ש"בטעות" התקשר אליי במקום לאבא שלי..
ודיברנו 20 דקות יאלה..😛 😛
הוא רצה להמשיך והלמשיך,אבל מסכן כבר לא היה לו נעים חחח כנראה יותר מיידי לפעם הראשונה
ומה?
הוא בא אלינו מחר בערב!..(=
אוייי..
חייבת להבין את עצמי,מה אני באמת מרגישה,
אנשים מה אומרים?!
לוותר? ,לשכוח?!
לנסות לקבוע פגישה ולראות מה ילך ומה עם הרגשות שלי!?
צריכה ת'עזרה שלכם
למרות שכבר מזמן וויתרתי
אבל הכול חזרה חזרה בשיחה אתמול
אוהבת אותכםםםם
יאא אני שמחה בשבילך מאמי
העיקר שטוב לך
בהצלחה נסיכה אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוב מורני שלי!!!
אוהבת אותך הכי הכי (=
מואה 3>
QUOTE (15PrInCeSs @ 29/06/2007) בהצלחה מתוקההה
תודה מאמי =] =]
שמחה בשבילך!!!!
לא יודעת מה קרה ביניכם אבל לדעתי
תיפגשי איתו ותיראי מה את מרגישה.. =]
בהצלחה בובה :]
מה פתאוםםםם לוותר !
אני כלכך שמחה בשבילך בובי
שיהיה בהצלחהה(:
אווהבת אותך כלכך 😛
QUOTE (koka15 @ 29/06/2007) מה פתאוםםםם לוותר !
אני כלכך שמחה בשבילך בובי
שיהיה בהצלחהה(:
אווהבת אותך כלכך 😛
המון המון בהצלחחהההה!!
אוהבתתת המוןן
מואהה
לא לא לא לוותר
שמחה בשבילך מאמי
שיהיה לך את כל ההצלחה שבעולם
אוהבת אותך
יאיי בהצלחה מאמי שלי.חיחיחי 😁
אני מאוד שמחה בשבילך 😛
מואה אוהבת אותך מלא מלא מלא 😁 😊
לוותר?!
לא
כי אם זה קרה כנראה יש לזה סיבה
תראי מה יקרה ועם הזמן כבר תראי מה את מרגישה ומה קורה ביינכים
בהצלחה מאמי (:
3>
ללאאא
אני לא אוותר!!!...=]
אם יזרום,ואני אראה שהמצב נחמד
זה באמת לטובה..
ואם לא,גם לטובה
הכול יהיה מעולה,לא משנה מה יקרה
נכון?!!?
אוהבת אותכןןןןןןן יפות שלייי!!!!!!!!!
רגינהההההה?!?!?!!??
איזה לוותר ואיזה נעליים!!
שום לוותר!!!!!!שומעת!?!?!
בחיים אל תוותרי עד שאין לאן להמשיך...
כל עוד יש הזדמנות תנצלי אותה....כדי שבחיים לא תתחרטי.
שומעתתתת לכי על זה...תנסי שוב...תייזמי דברים...
אני ממאינה בך שומעת?!?!?
את יכולהה...
תקסימי אותו עוד יותרר....ממה שהוא כבר...
תפעילי עליו את הקסם האישי שלך...😛
ותגרמי לו להעריך אותך הרבה יותררר😊
QUOTE (ysataia-vika @ 29/06/2007) רגינהההההה?!?!?!!??
איזה לוותר ואיזה נעליים!!
שום לוותר!!!!!!שומעת!?!?!
בחיים אל תוותרי עד שאין לאן להמשיך...
כל עוד יש הזדמנות תנצלי אותה....כדי שבחיים לא תתחרטי.
שומעתתתת לכי על זה...תנסי שוב...תייזמי דברים...
אני ממאינה בך שומעת?!?!?
את יכולהה...
תקסימי אותו עוד יותרר....ממה שהוא כבר...
תפעילי עליו את הקסם האישי שלך...😛
ותגרמי לו להעריך אותך הרבה יותררר😊
איתה ((=
ושמענו על זה שבטעות הוא התקשר
כהה כהה בטייייח
וואלה ארוחת פששש
ובחיים לא לווותר , עד שלא ניסית וראית שזה לא מצליח
א ס ו ר לווותר , את מבינה אותיייייייייייייייייייי? 😠
בסופו של דבר כולם יוותרו ו... מה יצא מזההה?
כ-ל-ו-ם-ם-ם-ם-!!!
קיצקצ לכי על זה
ב ה צ ל ח ה !
😊
ויק?!
אני אוהבת אותך
תודה לך מאמי שלי!!
מואהה 3>
מיכליייייי?
כן "בטעות" התקשר
אחחחח
כפרה עליו!!
תודה מותק
אוהבת אותך