חזר עכשיו (5:45) מחו"לללל...............! 😁 😁 😁
היה שבוע במילאנו-קורס מהעבודה...
סופסוףףףףףףףףף געגעתייי
יאאאאאא כיף לך תהני מאמי
שמחה בשבילך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה בשבילך!..=]
שיפצה אותך על כל הגעגועים 😁
QUOTE (רגייי @ 28/06/2007) שמחה בשבילך!..=]
שיפצה אותך על כל הגעגועים 😁
😛
QUOTE (orian_1990 @ 29/06/2007) חזר עכשיו (5:45) מחו"לללל...............! 😁 😁 😁
היה שבוע במילאנו-קורס מהעבודה...
סופסוףףףףףףףףף געגעתייי
מה הוא מעצב אופנה?מה יש לו במילאנו?
חחחחחחחחחחחחחחח
לא ראיתי את אבא שלי חודש....ולא כל כך רציתי שהוא יחזור
חחחחחחחחחחח כי היה לי את האוטו רק לעצמי 😊
QUOTE (pelad1 @ 29/06/2007) QUOTE (orian_1990 @ 29/06/2007) חזר עכשיו (5:45) מחו"לללל...............! 😁 😁 😁
היה שבוע במילאנו-קורס מהעבודה...
סופסוףףףףףףףףף געגעתייי
מה הוא מעצב אופנה?מה יש לו במילאנו?
חחחחחחחחחחחחחחח
לא ראיתי את אבא שלי חודש....ולא כל כך רציתי שהוא יחזור
חחחחחחחחחחח כי היה לי את האוטו רק לעצמי 😊
טחחחח...זהו שהוא לקח ת'אוטו איתו והחנה אותו בשדה תעופה...גם ככה לא עוזר לי
והוא לא מעצב אופנה חחח הוא עובד במחשבים יש לו קורס שם...הוא היה שם כבר לפני שנה וחצי ככה
יאא אייזה חמודה:]
שמחה בשבילך מאמי
חחח מתוקה שמחה בשבילך😊 תעשו חיים
QUOTE (רגייי @ 29/06/2007) שמחה בשבילך!..=]
שיפצה אותך על כל הגעגועים 😁
חחחח הוא קנה לי עגילים מזהב ושעון יד יפה
QUOTE (orian_1990 @ 29/06/2007) QUOTE (רגייי @ 29/06/2007) שמחה בשבילך!..=]
שיפצה אותך על כל הגעגועים 😁
חחחח הוא קנה לי עגילים מזהב ושעון יד יפה
יאה..
תתחדשי מותק =] =] =]