[בגלל שתקראי את זה כבר מחר אזז..]
שיהיה לך יום טוב !!!
אני אדבר איתך לפני שאני אצא לעבודה. .
רוצה שתזכרי ת-מ-י-ד לא משנה מתי, איך, כמה ולמה אני לאהוב אותך תמיד !!
נשייייייייקקקקקקקקקקקקקותתת
- מתה כבר לראות אותך !! -
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי