מי נסע מאמי ?
לכמה זמן ?
בטוחה שיעבור מהר !! 😊
חבר שלי, לשבוע.
לא הרבה .. אבל קשה.
יעבור מהר... מקווה
היה כל כך קשה להפרד 😢
הדבר היחידי שאני חושבת עליו עכשיו זה שהוא יהנה מלא בשביל שאני לא אתגעגע לחינם פה
ושיחזור לי בריא ושללםם 555 טפו טפו טפו
זהו, תיהיי בטוחה שהוא נהנה שם וחושב עלייך (:
הוא יחזור מהר מאוד - לפני שתשימי לב הוא כבר יהיה לידך.
=]
זה יעבור מהר מאמי את תיראי
תצאי עם חברות וידידים
תעשי מה שאת אוהבת והזמן יטוס
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מותק,זה יעבור בטיל
את תראי
אחרי כל הגעגועים
הוא עוד יפצה אותך 😛
אני בטוחה
אוהבת 3>
מבינה אותך 😊 אבל שבווע זה קצת תנסיי להיות שמחה לקראת בואו
אני מבינה אותך...
אבל תיראי הזמן עובר מהר תעסיקי את עצמך...=)
מאמי הזמן יעבור מהר סמכי עליי
אני הייתי אמורה לנסוע לחברה טובה
ובסוף לא יצא מזה התבאסתי והייתי אמורה לחכות שבוע
והינה הוא כבר ניגמר
תאמיני לי הזמן יעבור מהר
תעסיקי את עצמך כל הזמן
כדי לא להיות יותר מידי עצובה או משהו
מאמי לא לדאוג הזמן עובר מהר והנה הוא איתך 😊
וכמו שאמרו כולם פה תעסיקי את עצמך. 😉 😁
איזה מתוקים תודה (:
אני מקווה שיעבור מהר
בנתיים זה הכי לאט בעולם ;\
עוד לא עבר יוווום ררר
אבל אני עוד מעטו הולכת למסעדה עם כל המשפחה דודים וזה
ובערררררב יצא (:
ומחר ים או משווו
ויהיה כיף ;] חיחח
לא רק לו מותר להנוווווות ;P