למה אני צריכה לוותר?
אוףף =(
רע לי
כואב לי
מרגישה גרועעעע!!!
QUOTE (ילדונות_17 @ 28/06/2007) למה אני צריכה לוותר?
אוףף =(
רע לי
כואב לי
מרגישה גרועעעע!!!
:/ תוותרי הפעם...זה לטובה...😊
במיוחד כשאת לא מרגישה טוב אין זמן למשחקים..
איזה עצבים זה להיות אחות בכורה 😢
תמידדדדדדדד צריכהההה לוותרררררררר
צריכה לתת להם דוגמא טובההה!!!
ראבקקקקקקקקקקקקקק!!
QUOTE איזה עצבים זה להיות אחות בכורה
תמידדדדדדדד צריכהההה לוותרררררררר
צריכה לתת להם דוגמא טובההה!!!
ראבקקקקקקקקקקקקקק!!
אוףף אני ממש מבינה אותך.. גם אצלי זה ככה..
אין מה לעשות מאמי
לפעמים צריך לוותר כדי להסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הודיה שלי?!
אני בטוחה שאת האחות הכי מדהימה,
אבל לכל אחד יש דברים בחיים
שצריך לפעמיים לוותר
וגם יותר מיידי לוותר
רק אל תיהי לי עצובה
יש לידך את הקיפוד שלך!..=]
תשמחי מאמי
ותביאי חיוך 😁
QUOTE (ילדונות_17 @ 28/06/2007) איזה עצבים זה להיות אחות בכורה 😢
תמידדדדדדדד צריכהההה לוותרררררררר
צריכה לתת להם דוגמא טובההה!!!
ראבקקקקקקקקקקקקקק!!
זה תמיד ככה גם אני הבכורה במשפחה ותמיד הכולללל ובהכול אני אשמה חחח זה דרך חיים כבר
QUOTE (נאפי @ 28/06/2007) אין מה לעשות מאמי
לפעמים צריך לוותר כדי להסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😉
ת' יפותתת שלייייי
אוהבת'כן